نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آذر 1396 - 15:27   |   کد مطلب: 24567
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تمام دانشگاهیان اعم از دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، بهداشت، دانشگاه آزاد، علمی-کاربردی، غیرانتفاعی و پیام‌ نور می‌توانند برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کنند.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات (نجف،کربلا،کاظمین و سامرا) خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در هجدهمین دوره از 25 آذرماه در سایت لبیک آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام در 5 گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها انجام خواهد شد.

زارع گفت: تمام دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم؛ وزارت بهداشت،دانشگاه آزاد اسلامی، علمی –کاربردی،غیرانتفاعی و پیام‌نور می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند و شرط اصلی اشتغال به تحصیل در ترم جاری خواهد بود.

وی افزود: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد که متعاقبا به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

زارع ادامه داد: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در ماه‌های بهمن، اسفند، فروردین و اردیبهشت انجام خواهد شد و در این مدت زائرین دانشگاهی از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

گفتنی است؛ دانشگاهیان می‌توانند از 25 آذر ماه با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir نسبت به ثبت‌نام عتبات اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار