نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آذر 1396 - 13:48   |   کد مطلب: 24736
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب 85 امتیاز نایب قهرمانی مسابقات پرس انتخابی استان را از آن خود کردند

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامحسن اکبری اظهار داشت: تیم پاورلیفتینگ شهرستان ملایر که به سرپرستی احدیان و مربیگری امیدی نژاد در مسابقات پرس و ددلیفت انتخابی استان شرکت کرد.

وی افزود:  این مسابقات انتخابی مسابقات کشوری بوده که ورزشکاران ملایری با کسب 85 امتیاز  و یازده مدال رنگارنگ نایب‌قهرمانی این دوره شدند.

ز مسابقات را از آن خود کند
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات پرس و ددلیفت انتخابی استان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان ، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان به میزبانی همدان برگزار شد.

وی بیان کرد:  یازده نفر از پاورلیفتینگ کاران  ملایری با هماهنگی هیئت پرورش اندام این شهرستان در این مسابقات حضور داشتند.

اکبری با اشاره به مدال‌آوران ملایر در این مسابقات بیان کرد: آقایان علی رسولی،  زهیر زند عباس‌آبادی و محمد احدیان مقام اول، رضا یوسف وند،علی حیدری، سهراب هاشمی و علی بیات  مقام دوم  و   رضا قربانی و  مصطفی عبدالوند مقام سوم رشته پرس سینه را به دست آوردند.

وی افزود: وحید لطیفی مقام اول،  احسان پیریایی، محمد قنبری و امیر روستایی مقام دوم  رشته ددلیفت این مسابقات را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار