نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آذر 1396 - 14:17   |   کد مطلب: 24740
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ، گفت: شوک‌ها و بیماری‌های قلبی ناشی از آلودگی هوا مردم را به ویژه برخی نمایندگان را هم تهدید کرده است.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

علی نوبخت نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (28 آذر ماه 96) در نشست علنی پارلمان طی تذکری شفاهی اظهار داشت: بنده به عنوان یک طبیب قسم خوردم که از جان بیماران خود محافظت کنم.

وی افزود: متاسفانه به علت آلودگی هوا بنده هر لحظه شاهد بیمار شدن مردم و به کام مرگ رفتن آنها هستم.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس همچنین تصریح کرد: اگر مجلس دهم یک کار درست انجام داده باشد همان تصویب لایحه هوای پاک بوده است که نباید به فراموشی سپرده شود، موضوع هوای آلوده در این سطح از وقوع زلزله هم بدتر است.

نوبخت اضافه کرد: چگونه است که همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها هنگام وقوع زلزله پای کار می‌آیند اما در این ا یام آلودگی هوا که به تازگی در تهران هم تشدید شده است خبری از آنها نیست.

وی همچنین یادآور شد: آلودگی هوا بیماری‌های روانی، اختلالات جسمی و توسعه سرطان‌های مختلف را به همراه دارد همچنین شوک‌ها و بیماری‌های قلبی که ناشی از آلودگی هوا است که به تازگی بین برخی از همکارانمان هم شاهد آن هستیم هر لحظه حیات ما را تهدید می‌کند.

نوبخت در خاتمه خاطرنشان کرد: آقایان بگویند در یک سال اخیر برای حل بحران آلودگی هوا چه کردن، همگی باید به صورت جهادی پای کار بیایند و برای حل این موضوع فکری بیندیشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار