نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آذر 1396 - 8:40   |   کد مطلب: 24754
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم هندبال بانوان ملایر با درخشش در مرحله گروهی لیگ هندبال کشور به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

غلامحسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به حضور تیم هندبال بانوان ملایر در لیگ دسته یک بانوان کشور اظهار داشت: تیم هندبال بانوان شهرستان ملایر که در مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور به مربیگری و سرپرستی خانم مژگان ملکی حضور دارد.

وی افزود: مسابقات دسته یک هندبال بانوان کشور با حضور 13 تیم از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار میشود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین به برگزاری قهرمانی مدرسه فاطمیه شهر سامن قهرمان مسابقات هندبال بانوان منطقه سامن اشاره کرد . گفت: مسابقات هندبال منطقه ای بانوان سامن در رده سنی نوجوانان با همکاری مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان ،هیئت هندبال و اداره آموزش و پرورش شهر سامن در سالن شهید فصیحی این شهر برگزار شد.

وی افزود: ر این رقابت ها 8 تیم حضور داشته که پس از برگزاری رقابت های حذفی دو تیم مدرسه فاطمیه و شهید کریمان سامن پس از شکست حریفان به مرحله فینال این مسابقات رسیدند.

اکبری بیان کرد: در بازی فینال تیم مدرسه فاطمیه در یک بازی جذاب و دیدنی تیم شهید کریمان سامن را شکست دهد و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار