نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آذر 1396 - 9:17   |   کد مطلب: 24756
مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد
اعطای وام خرید مسکن شهری برای مددجویان ملایر
مدیر کمیته امداد امام خميني ملایر از اعطای وام 20 میلیون تومانی به مددجویان شهری زیر پوشش فاقد مسکن توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در حال حاضر 5 هزار و 387 خانوار در قالب 11 هزار و 676 نفر  زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند و از خدمات مختلف این نهاد استفاده می‌کنند.

وی به احداث واحدهای مسکونی این نهاد برای مددجویان اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال هشت مورد احداث مسکن  مددجویی در شهرستان صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر تصریح کرد: همچنین در نیمه نخست امسال 173 مورد تعمیرات کلی و جزئی و 56 مورد بهسازی واحدهای مسکونی روستایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد توسط کمیته امداد ملایر انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح اعطای وام به مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: در این راستا برای افراد زیر پوشش فاقد مسکن با داشتن شرایط لازم در شهرستان مبلغ 20 میلیون تومان وام بدون کارمزد از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان اعطا می‌شود.

کرمی‌مقدم افزود: مبلغ 5 میلیون تومان نیز وام بلاعوض به این افراد اعطا می‌شود تا بتوانند علاوه بر این میزان وام با آورده خود و کمک خیران صاحب مسکن شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 63 سهمیه به شهرستان ملایر اختصاص پیدا کرده است، گفت: تاکنون تعداد 35 خانوار در این طرح ثبت نام کرده‌اند که پیگیر هستیم برای این افراد مسکن تهیه کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر با بیان اینکه در زمینه  مسکن روستایی نیز کمیته امداد ملایر طی سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی را در تهیه مسکن برای مددجویان داشته است، تصریح کرد: در روستاها نیز با همکاری بنیاد مسکن به خانواده‌های بالای دو نفر علاوه بر وام مسکن مبلغ 10 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می‌شود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار