نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آذر 1396 - 9:18   |   کد مطلب: 24757
مدیر کمیته امداد ملایر از جمع‌آوری 734 میلیون تومان زکات در ملایر در هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ تیمور کرمی‌مقدم عصر امروز در شورای زکات شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر 5 هزار و 387 خانوار به تعداد 11 هزار و 676 نفر زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند، اظهار کرد: در هشت ماهه سال گذشته میزان جمع‌آوری زکات در شهرستان ملایر 319 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به جایگاه شهرستان ملایر در بحث زکات در استان گفت: سال گذشته و امسال ملایر رتبه اول را جمع‌آوری زکات در استان همدان به خود اختصاص داده است.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر از جمع‌آوری 734 میلیون تومان زکات در ملایر در  هشت ماهه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این میزان شامل 41 میلیون و 265 هزار تومان زکات محرومان، 46 میلیون و 179 هزار تومان زکات مستحبی، 257 میلیون و 500 هزار تومان زکات پروژه و 389 میلیون و 250 هزار تومان زکات فطریه بوده است.

وی با بیان اینکه میزان جمع‌آوری زکات ملایر در همه شاخص‌ها رشد داشته است؛ گفت: تنها در بحث زکات فقرا؛ رشد منفی بوده که باید بیشتر تلاش کنیم.

کرمی‌مقدم افزود: زکات جمع‌آوری شده سهم فقرا در همان منطقه یا روستا بین محرومان تقسیم می‌شود.

وی تعداد جلسات شورای زکات در روستاها را 30 جلسه دانست و گفت: در حال حاضر نیز 20 نفر از مبلغان به صورت افتخاری و چهار نفر از مبلغان نیز به صورت قراردادی در روستاها با کمیته امداد همکاری داشته و به تبلیغ زکات می‌پردازند.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر با اشاره به اینکه با بیان اینکه  30 جلسه شورای زکات طی سال جاری  برگزار شده است، خاطرنشان کرد: 482 نفر از مؤدیان زکات با ما همکاری داشته و 70 نفر نیز زکات پرداخت کرده‌اند.

 انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار