نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آذر 1396 - 11:15   |   کد مطلب: 24759
با اعلام اسامی برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی و جایزه همایون خرم با عنوان «نوای خرم»، از پری ناز قاسمی تنها هنرجوی راه یافته از استان همدان در این جشنواره، به عنوان برگزیدة بخش تک نوازی تقدیر شد.

به گزار ملایری‌ها؛ چهارمین جایزه و جشنواره همایون خرم با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی، ارتقای نگرش هنری نسل جوان از طریق شناخت آثار اساتید گذشته و تأثیر گرفتن از نمونه‌ها و الگوهای موجود در موسیقی ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»، خانواده استاد همایون خرم، حمایت موسسه بیمه «سرمد» و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این دوره از جشنواره نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرم، حبیب‌الله بدیعی و پرویز یاحقی که به شکل رسمی عرضه شده به صورت تک خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
گقتنی است پری ناز قاسمی هنرجوی آموزشگاه موسیقی آوای هنر ملایر می باشد و تنها هنرجوی راه یافته از استان همدان در این جشنواره است که از وی به عنوان برگزیده در بخش تک نوازی تقدیر شد.
چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم با عنوان «نوای خرم» از روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه 96 با حضور هنرمندان شرکت کننده گروه سنی کودک و نوجوان در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران تهران آغاز شد و  مراسم اختتامیه آن، روز جمعه 24 آذر در تالار وحدت تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار