نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. دى 1396 - 9:08   |   کد مطلب: 24880
نماینده ملایر در واکنش به مخالفت 15 نماینده از طرح حمایت از فلسطین؛
فتنه‌ها از دل همین مخالفت‌ها به وجود می‌آید/ این‌ها مصداق بارز خواص بی‌بصیرت هستند
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: از دل مخالفت‎‌هایی همچون مخالفت 15 نماینده از طرح حمایت از فلسطین فتنه‌ها به وجود می‌آید که در سال‌های 78و 88 شاهد آن بودیم که خسارت‌هایی به کشور وارد کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مخالفت 15 نماینده مجلس در خصوص تصویب دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار ما این بود که این طرح از طرف کلیه نمایندگان رأی بیاورد.

وی افزود: متأسفانه یکی از نمایندگان بدون هیچ بهانه‌ای مخالفت خود را با این طرح اعلام کرد که حتی مورد اعتراض هم‌کیشان سیاسی خود قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس ما افرادی هستند که هنوز بصیرت لازم را برای شناخت دشمن و بایدها و نبایدهای پیرامونی ندارند.

وی مخالفت این نماینده‌ها با این طرح را برای آینده کشور خطرناک دانست و تصریح کرد: از دل همین مخالفت‌ها فتنه‌ها به وجود می‌آید که در سال‌های 78و 88 شاهد آن بودیم که خسارت‌هایی به کشور وارد کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزادی‌خواه بیان کرد: این‌ها مصداق بارز خواص بی‌بصیرت هستند که باید کشور برای این مسئله علاجی در نظر بگیرد.

وی تأکید کرد: این افراد باید اعتقاد خود را بالابرده و اولویت‌های منطقه و خاورمیانه را بیشتر بشناسند و منافع و امنیت ملی و منطقه‌ای را به خاطر یک سری بچه‌بازی‌های سیاسی نفروشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: این‌ها فقط از سیاست الفبای آن را فراگرفته و تئوری‌هایی داشته که آن‌ها می‌تواند به آینده کشور و منطقه ضربه مهلک وارد کند و خطرناک باشد.

وی تأکید کرد: روحیه انقلابی اکثریت نمایندگان این مصوبه و فوریت این طرح رأی دادند هرگز نمی‌گذارد جهالت و کم‌کاری آن‌ها را به ثمر برسند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار