نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. دى 1396 - 15:42   |   کد مطلب: 24908
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور به بخش‌های دولتی که به نوعی بنگاه‌داری و تصدی‌گری می‌کنند تأکید کردند که نسبت به گزارش واگذاری و فروش اموالشان به بخش خصوصی در چند ماه آینده اقدام کنند.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، امروز (چهارشنبه 6 دی ماه) در حاشیه جلسه دولت اظهار داشت: در جلسه امروز دولت، بانک مرکزی در رابطه با شاخص‌های اقتصادی 6 ماهه اول سال گزارش داد که رشد ما 6 درصد است و این امیدواری خوبی را ایجاد می‌کند.

واعظی با اشاره به موضوع صندوق های بازنشستگی اظهار داشت: آقای رییس جمهور یکبار دیگر به بخش‌های دولتی که به نوعی بنگاه‌داری و تصدی‌گری می‌کنند مثل بنیاد شهید، شستا و بنگاه‌هایی که در وزارت دفاع وجود دارد تأکید کردند که باید نسبت به گزارش واگذاری و فروش اموالشان به بخش خصوصی در چند ماه آینده اقدام کنند، تا سال 97 سالی باشد که همه اینها در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور همچنین از وزیر کشور خواستند تا چند استاندار باقی‌مانده هم معرفی شوند و عملاً همه استانداران کار جدّی را برای چهار سال شروع کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد سپرده‌گذاران مؤسسات مالی غیرمجاز اظهار داشت: کسانی که مبلغ آنها زیر 200 میلیون است مراجعه کنند. افراد مختلفی پول خود را گرفته‌اند. اگر کسی وجود دارد که نگرفته است شاید سندشان مشکلی داشته است. در این مورد با آقای سیف صحبت می‌کنم.

واعظی از سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران در اواسط دی‌ماه خبر داد و در مورد سفر روحانی به جمهوری آذربایجان گفت: این سفر، اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار