نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. دى 1396 - 12:46   |   کد مطلب: 24960
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اخبار و اطلاعاتی وجود دارد که عواملی اندک در داخل با عوامل خارجی در ارتباط بوده و سر نخ مشکلات مردم را در دست گرفته مردم را برای اهداف شوم سیاسی به دنبال خود به خیابان‌ها می‌کشانند.

اکبر رنجبر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به تجمعات غیرقانونی روزهای اخیر در کشور اظهار داشت: در روزهای اخیر حرکات ناخوشایندی در کشور ایجادشده است که برخی اهداف شوم سیاسی در آن دیده می‌شود.

وی افزود: مشکلاتی همچون اشتغال و وضعیت معیشتی مردم برای مسئولین روشن بوده و مسئولین به دنبال رفع آنان هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی حرکات خیابانی را مسیرهای غیرقانونی بیان اعتراضات دانست و بیان کرد: این حرکات منتج نتیجه برای افرادی  که دچار مشکلات نشده  و اوضاع را گل‌آلودتر خواهد کرد.

وی تأکید کرد: هم مجلس و هم مسئولین منتظر شنیدن صدای مردم از مجاری قانونی هستند.

رنجبر زاده گفت: این شائبه وجود دارد که دشمن پس از شکست عواملش در منطقه همچون داعش و جنگ مستقیم با ایران به دنبال موج‌سواری مشکلات کشور هستند.

وی گفت: اخبار و اطلاعاتی وجود دارد که عواملی اندک در داخل با عوامل خارجی در ارتباط بوده و سر نخ  مشکلات مردم را در دست گرفته  مردم را برای اهداف شوم سیاسی به دنبال خود به خیابان‌ها می‌کشانند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه‌های ناپایدار و ضعیف عوامل فتنه وجود داشته و هنوز عوامل  فتنه در داخل وجود دارد و می‌خواهند با مطالبات به‌حق مردم موج‌سواری کنند.

وی به مردم و جوانان توصیه کرد: جوانان مواظب باشند در صف‌آرایی عوامل فتنه مشارکت نکنند.

رنجبر زاده تأکید کرد:  این بار مانند سال 88 نخواهد بود که با عوامل فتنه با مهرانی برخورد شد و قاطعانه با بازماندگان فتنه برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: در این روزها و ایام که کشور با تمام ظرفیت به میدان آمده تا مشکلات معیشتی و اشتغال مردم را بهبود ببخشد و اما دشمن به دنبال شکستن این وضعیت است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به‌عنوان وکلای مردم توصیه می‌کنیم که مراقب این حرکت‌ها بوده و آب در آسیاب دشمن نریزند و درخواست‌های خود را از مجاری قانونی دنبال کنند.

وی به آمادگی تمام نماینده‌های مجلس برای شنیدن درخواست‌های و مشکلات مردم بین کرد:  نماینده‌های مردم همه گونه آمادگی شنیدن و انتقال مشکلات مردم را داشته  تا موضوعات حل شد.

رنجبر زاده  به حضور گسترده مردم در روز بزرگداشت حماسه نهم دی بیان کرد: میلیون‌ها نفر در نهم دی، روز بصیرت و آگهی را گرامی داشتند این خود پیامی واضح به همراه  دارد.

وی تأکید کرد: نماینده‌های خانه ملت با تمام ظرفیت پیگیر بوده که مسئولین کم‌کار و بی‌انگیزه را به گوشه کار برانند و مجلس به‌شدت پیگیر مسائل گرانی است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خانه ملت اجازه گرانی را نداده و کسی حق قطع یارانه‌های دهک‌های پایین را ندارد.

وی گفت: در آتشی که دشمن روشن کرده ما گرد آن آتش نباشیم و حساب فؤاد آشوبگر باکسانی که محتاج هستند جدا است و افراد آشوبگر آن‌ها اندک بوده و خودشان را در جمعیت مخفی کرده تا به اهداف شوم اربابان خارجی‌شان برسند.

وی به حضور با تمام ظرفیت حکومت در کنار مردم  گفت: حکومت با تمام ظرفیت در کنار مردم ایستاده است و برخی از مشکلات ناشی از بی‌تفاوتی برخی مسئولین می‌تواند باشد و ما به دنبال نفع مردم هستیم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار