فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

12. دى 1396 - 8:39   |   کد مطلب: 24967
مدیر توزیع برق شهرستان ملایر گفت: با توجه به جمعیت بالای ساکن در منطقه شهرک ولیعصر(عج) ملایر یکی از ضروریات اين شهر در حوزه برق احداث پست 63/20 کیلوولت در این منطقه است.

به گزارش ملایری‌ها؛ امیرحسین بادامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به جمعیت شهرستان ملایر و گستردگی حوزه خدمات‌رسانی برق اظهار کرد: یکی از ضروریات شهر ملایر در حوزه برق احداث پست 63/20کیلوولت در شهرک ولیعصر(عج) است.

 وی گفت: خوشبختانه با مدیریت فرمانداری و با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مدیریت برق ملایر و مساعدت‌ دستگاه‌ها اجرایی این امر به تصویب شرکت برق منطقه‌ برق باختر رسیده است.   

مدیر توزیع برق شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر مشکلاتی فراروی آن با توجه به اوقافی بودن زمین افزود: در این زمینه منتظر مساعدت اوقاف و امور خیریه هستیم.

 وی تصریح کرد: بخش زیادی از جمعیت شهر ملایر در این منطقه سکونت دارند که  احداث این پست کمک زیادی به خدماتدهی بهتر مدیریت توزیع برق ملایر در این منطقه دارد.

 بادامی با بیان اینکه منابع اعتباری از طریق شرکت برق باختر پیش بینی شده است، گفت: با توجه به حجم سرمایه‌گذاری بالایی که احداث این پست دارد، قرار است فاز اول آن موقتا احداث شود.

وی بیان کرد: به موازات آن بر اساس منابعی که تخصیص داده می‌شود در دستور کار قرار دارد و اگر مشکل هزینه‌های آن با اوقاف حل شود تا اواخر سال عملیات اجرایی آن را خواهیم داشت.

مدیر توزیع برق شهرستان ملایر ابراز امیدواری کرد با احداث فاز اول این پست شاهد افتتاح آن در نیمه نخست سال آینده  باشیم.

 وی ضمن تقدیر از تعامل فرماندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ملایر و مسئولان همراه با مدیریت برق ملایر گفت: در روستاها از محل درآمد حاصل از عوارض، منابعی برای توسعه و اصلاح تاسیسات پیش‌بینی شده است.

بادامی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود تاکنون تامین نقدینگی نشده، اما مدیریت توزیع برق استان پیگیر است که تخصیص این منابع هرچه سریعتر به خاطر فرصت اندکی که در اختیار است، تامین شود و بتوانیم خدمات بهتری را به مشترکین ارائه دهیم.

انتهای  پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار