پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

12. دى 1396 - 11:49   |   کد مطلب: 24972
فرماندار ملایر گفت: در بین دستگیر شدگان اغتشاش اخیر ملایر شاهد حضور افرادی بودیم که از خارج شهرستان و به قصد اغتشاش به ملایر آمده بودند.

به گزارش ملایری‌ها؛ ‍ عبدالعظیم رضایی صبح امروز در جلسه تبیین و هماهنگی برگزاری راهپیمایی بزرگ نه به اغتشاش در فرمانداری ملایر اظهار داشت:  این اغتشاشات و مشکلات همراه آن در برابر عظمت مردم ایران بسیار کوچک هستند و با حضور نیروهای مردمی، وحدت ملی، هوشیاری عمومی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمایشات ریاست محترم جمهور، به خوبی مدیریت و خنثی شد.

وی افزود: مطالباتی که مردم مطرح کرده و می کنند، بخشی از آنها مطالبات عمومی و حقی است و ضعف هایی در کشور وجود دارد که مربوط به یک جریان یا دولت خاص نیز نبوده است.

فرماندار ملایر گفت: یکی از اشکالات جامعه ما این است که بعضا به جای پذیرش و رفع مشکل، آن را نا دیده می گیریم که چشم فروبستن بر حقیقت است.

وی تاکید کرد:  مردم دچار مشکلات معیشتی هستند و مطالباتی در حوزه اقتصاد، اشتغال، طرح آزادانه تر دیدگاه های سیاسی و اجتماعی دارند و این امر بر کسی پوشیده نیست.

رضایی عنوان کرد:  دولت پذیرای دیدگاه ها و انتقادات مطروحه در تمامی این حوزه ها و سایر حوزه های سیاسی و اجتماعی بوده و هست و حفظ منافع و مصالح ملی، تمامیت ارضی کشور و حفظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن اولویت تمامی مردم و دلسوزان و علاقمندان نظام است.

وی گفت:  این جوانانی که این روزها در دام دشمن گرفتار آمدند و به کف خیابان ها کشیده شدند، فرزندان این مرز و بوم، انقلاب اسلامی و برآمده از خانواده هایی  محترم هستند که به رغم تمام مماشات و تساهل نظام و دستگاه های انتظامی در پیروی از دشمنان و قانون شکنی ممارست کرده و در دام مطامع اجانب افتادند.

فرماندار ملایر با اشاره به دستگیری بسیاری از عوامل اصلی و سرکردگان اغتشاشات اخیر ملایر عنوان کرد: در بین دستگیر شدگان شاهد حضور افرادی بودیم که از خارج شهرستان و به قصد اغتشاش به ملایر آمده بودند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار