نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1396 - 12:51   |   کد مطلب: 24977
امام جمعه ملایر گفت: مردم در غالب شعارها مطالب خود را به گوش مسیولین میرسانند و برخورد با مفسدان اقتصادی خواست همه مردم است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در در خیزش بزرگ مردم علیه فتنه گران و آشوب گران حضور مردم را پاسخی بزرگ به فتنه گران و دشمنان خارجی دانشت و اظهار داشت: اگر نظام اسلامی نبود امروز دشمنان در ایران همچون سوریه فتنه انگیزی می کردند.

وی افزود: به برکت ولایت فقیه امروز ایران اسلامی در امنیتی بزرگ به سر برده و هر روزدرحال پیشرفت است.

امام جمعه ملایر گفت: اگر در راس کشور ولایت فقیه و نظام اسلامی نبود سرنوشت کشور ما همچون کشورهای همسایه می شد.

وی اظهار کرد: به برکت نظام اسلامی با همه دشمنی هاو تهدیدها ما 80 میلیون جمعیت با شعار استقلال و بدون وابستگی به بیرون زندگی می کنیم.

حجت الاسلام برقراری  پیشرفت های امروز کشور را ثمره انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران دانست و بیان کرد: امروز کشور ما از نظر فرهنگی، معارف دینی، رشد فرهنگی، فناوری، تکنولوژی و عرصه های مختلف الگویی برای جهان اسلام و بشریت است.

وی ملت ایران را پرچم دار مبارزه با استکبار و آمریکا عنوان کرد و گفت: بیداری ودشمن شناسی در مقابل سردمداران کفر جهانی همه برگرفته از ملت بزرگ ایران است.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: حضور چشم گیر جوانان در مراسم های مختلف در ایران اسلامی برای دشمنان سنگین است و همانگونه که خداوعده داده تمام جهان را اسلام ناب محمدی فرا می گیرد و دشمن از همین می ترسد.

وی  گفت: کفار آرزو دارند که این ملت به دوران کفر طاغوتی برگردد، امادشمن بداند ما به هیج عنوان به عقب برنمی گردیم.

حجت الاسلام برقراری هدف اول دشمن را دین اسلام بیان کرد و گفت: کسانی که فریب خورده هستند بدانند که آب به آسیاب کفار و صهیونیسم هاو آمریکای جنایت کار می ریزند.

وی افزود: فریب خوردگان بدانند که دشمن را شاد می کنند و  این ملت ید واحده است.

امام جمعه ملایر اعتراض را حق قانونی این ملت عنوان کرد و گفت:  ما از جامعه ای برخورداریم که آزادی دارد و هر کس تا کنون انتقادی داشته به گوش مسئولین رسانده است و این نماد جمهوری اسلامی است.

وی گفت: مردم در غالب شعارها مطالب خود را به گوش مسیولین میرسانند و برخورد با مفسدان اقتصادی خواست همه مردم است.

حجت الاسلام برخورداری تاکید کرد: برخورد بااختلاس گران و مفسدان اقتصادی خواست همه مردم است و دولتمردان باید مراقب باشند در سیاست های آنان به مردم فشار نیاید.

وی تاکید کرد: یارانه ها اقشار کم درآمد نباید حذف شود و نباید گرانی ها بر مردم فشار بیاورد.

امام جمعه ملایر گفت: سپرده گذاران بانک ها موسسات اعتباری ورشکست شده باید پول های خودشان را بگیرند و بانک مرکزی باید پاسخگو باشد.

وی بیان کرد: فتنه امروز پسامدرن بوده و برای عبور از تمام خطوط قرمز ملت جلو آمده است،  اما باید بدانند که مردم در مقابل آنها می ایستند.

حجت الاسلام برقراری  ناکید کرد: بین کسانی که فتنه را هدایت می کنند و فریب خوردگان تفاوت وجود دارد و مردم ایران اسلامی حساب کسانی که فتنه گر بوده و کسانی که فریب خورده هستند از هم جدا می کنند.

وی گفت: آنهایی که فریب خورده اند اگر اظهار پشیمانی کنند به آغوش ملت بازگشته و مورد سرزنش قرار نمی گیرند.

امام جمعه ملایرتاکید کرد: پایین آوردن پرچم ایران در ملایر یکی از دردناک ترین اقدامات فتنه گران بود.

وی گفت: کسانی که در شهرستان آشوب به پا کردند، اگر اینها کسانی بودند که به خاطر مشکلات اقتصادی و فشارهای اقتصادی به دفتر امام جمعه هتک حرمت کردند،  فدای سرشان؛ ولی اگر منظور و هدفشان هتک حرمت نظام اسلامی بود اینها به تشخیص قضات به اشد مجازات محکوم شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار