نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. دى 1396 - 8:34   |   کد مطلب: 25027
در 9 ماهه امسال صورت گرفت
انجام 9 هزار مورد بازرسی در ملایر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر از انجام 9 هزار و 409 مورد بازدید از واحدهای مختلف و مراکز عرضه شهرستان طي 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ داریوش صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه اداره صنعت و معدن بازرسی‌ها و نظارت لازم را از واحدهای عرضه در سطح بازار دارد، اظهار کرد: این نظارت‌ها در طول سال انجام می‌شود.

وی از انجام 9 هزار و 409 مورد بازدید از واحدهای مختلف و مراکز عرضه در سطح شهرستان در 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: از این تعداد بازدید یک‌هزار و 939 مورد واحد متخلف شناخته شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر عمده تخلفات واحدها را شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، تقلب و سایر موارد برشمرد.

وی ارزش تخلفات کشف شده را در 9 ماهه امسال  بیش از یک‌میلیارد تومان برشمرد و گفت: علاوه بر بازرسی‌های این اداره  به صورت مجزا  تعدادی بازرسی‌های مشترک نیز با همراهی سایر نهادها در حال انجام است.

صفاری خاطرنشان کرد: روزانه حداقل سه گشت از این اداره کار بازرسی از واحدهای مختلف را در سطح شهرستان انجام می‌دهد و همشهریان می‌توانند موارد تخلف را نیز با تلفن 124 در میان  گذاشته تا در کوتاهترین زمان به تخلفات صورت گرفته رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما