پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

20. دى 1396 - 14:32   |   کد مطلب: 25084
رئیس هیئت ورزشی روستایی ملایر خبر داد؛
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان روستایی در ملایر
رئیس هیئت ورزشی روستایی و بازی‌ها بومی محلی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان روستایی هم‌زمان با ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در ملایر برگزار می‌شود.

احمد بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره با  موضوع فراغت بانشاط با ورزش برگزار می‌شود.

وی ایجاد زمینه افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت بانوان ساکن در روستاهای تابع شهرستان را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و عنوان کرد:  استفاده از پتانسیل‌های موجود در روستاهای تابعه جهت اشاعه و گسترش ورزش , ایجاد انگیزه و جذب دختران و بانوان به‌سوی ورزش در روستاها جهت سلامتی و شادابی آن‌ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

رئیس هیئت ورزشی روستایی و بازی‌ها بومی محلی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان در چهار بخش مرکزی ،زند،سامن و جوکار برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره در هفته اول بهمن‌ماه سال جاری هم‌زمان با ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به مدت هفت روز برگزار می‌شود.

بروجردی گفت: برای این جشنواره برنامه‌های ورزشی همچون بازی‌های بومی محلی، طناب‌کشی،هفت‌سنگ، دان پلان و ... در نظر گرفته‌شده است.

وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این جشنواره اشاره کرد و گفت:  برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و انواع نان محلی و طرز تهیه و پخت آن،  جشن و سرور به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و  تجلیل و تقدیر از پرستارانی که در روستاهای تابعه به مردم روستا خدمت می‌کنند، ازجمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته‌شده در این جشنواره است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار