نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1396 - 8:32   |   کد مطلب: 25103
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه ملایر از اجرای طرح به رنگ خدا با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ ‍ ابراهیم حسین خانی ،معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه ملایر با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تکریم و احترام خانواده در راستای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی است افزود: دراین راستا اداره اوقاف و امور خیریه طرحی را با عنوان به رنگ خدا در بقاع متبرکه ملایر برگزار می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی از سوی سازمان اوقاف در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در این راستا قرار است 15 نفر از مربیان در سطح استان این دوره آموزشی را برای بانوان برگزار کنند.

 معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر اظهار داشت: مربیان این طرح دوره‌های آموزشی را در قم گذرانده و آموزش‌های لازم را به افراد شرکت‌کننده در  کلاس‌ها ارائه می‌دهند.

 وی از اجرای طرح به رنگ خدا در امامزاده عبدالله(ع) ملایر و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر خبر داد و گفت: ثبت نام از اوایل دی ماه شروع شده که بانوان علاقمند 18 تا 55 سال می‌توانند با مراجعه به این بقاع متبرکه از آموزش‌های لازم در این کلاس‌ها بهره‌‌مند شوند.

 حسین‌خانی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها در سه دوره خانواده و ازدواج، خانواده و تربیت فرزند و خانواده و همسرداری برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: به شرکت‌کنندگان در کلاس‌ها مدرک و گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه در مرحله آزمایشی آن که برای نخستین بار در شهرستان ملایر انجام می‌شود پنج مربی کار آموزش را بر عهده دارند، گفت: پیش‌بینی می‌شود در مرحله اول یکصد نفر به مدت سه ماه در این کلاس‌ها که از بهمن ماه شروع می‌شود، شرکت کنند.

  معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در صورت موفقیت  طرح در مراحل بعد دوره‌های بعدی نیز در سایر بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما