نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. دى 1396 - 14:19   |   کد مطلب: 25140
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: کنترل نکردن خشم در یک درگیری میان 2 جوان در شهر ازندریان ملایر باعث کشته شدن یک مرد 37 ساله شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ داوود علی بخشی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شامگاه هفدهم دی ماه سال جاری 2 مرد در مقابل یک بنگاه معاملاتی با همدیگر بحث می کنند.
وی اضافه کرد: تنش بین این 2 مرد بالا گرفته و به درگیری فیزیکی بین آنها می انجامد که در این حین یکی از طرفین اقدام به هل دادن فرد مقابل می کند.
به گزارش ایرنا وی بیان کرد: این فرد به علت بر هم خوردن تعادل به زمین افتاده و بر اثر برخورد با یک جسم سخت به اغما می رود.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهارکرد: افراد حاضر در محل فرد حادثه دیده را به بیمارستان منتقل کرده ولی پس از چند روز بستری در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.
سرهنگ علی بخشی با بیان اینکه قاتل دستگیر شده است گفت: این قتل به خاطر اختلاف مالی ناچیز بین طرفین رخ داد.
وی توضیح داد: برخی مواقع قتل بدون برنامه ریزی قبلی و توسط افرادی صورت می گیرد که در کنترل خشم و رفتارهای هیجانی خود ناتوان هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اضافه کرد: یکی از اصولی که باید در برنامه ریزی های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی مدنظر متولیان باشد آموزش مهارت های زندگی به ویژه کنترل خشم است.
وی با عنوان اینکه آستانه تحمل برخی افراد بسیار پایین است افزود: نباید شاهد بروز تنش و برخورد فیزیکی به بهانه هایی از جمله طلب های مالی یا به دنبال بروز یک سانحه رانندگی باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار