نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. دى 1396 - 14:20   |   کد مطلب: 25142
مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد؛
افتتاح رادیو شهر در ملایر
مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: ساختمان رادیو شهر ملایر در 22 بهمن ‌ماه امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مهدی دهقان‌نیری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه ساختمان رادیو شهر ملایر آماده و تحویل صدا و سیما شده است افزود: حوزه بحران‌ها از طریق رادیوهای شهری در سازمان صدا و سیما دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه بحران‌های طبیعی و انسان‌ساز از جمله بحران‌هایی هستند که نیاز به اطلاع‌رسانی سریع و به موقع در محل را دارد،اظهار داشت: اگر در زلزله کرمانشاه یک رادیو محلی و شهری بود که افراد را از پیش زلزله اول تا زمان وقوع زلزله اصلی آگاه می‌کرد شاید تعداد کمتری از هموطنان جان خود را از دست می‌دادند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه هم‌ وطنان باید نگاه بحرانی به زلزله‌های بالای چهار ریشتر داشته باشند، یادآور شد: در حال حاضر رسانه زلزله‌های با قدرت بالا را اطلاع‌ رسانی می‌کند و فعالیت «رادیوشهر» هم در رابطه با بحران‌هایی همچون سیل و حوادث دیگر تعریف شده است.

دهقان‌نیری با بیان اینکه ما به دنبال آن هستیم رادیوهای شهری را راه‌اندازی کنیم، گفت: به شورای اسلامی شهر همدان نیز پیشنهاد شده تا بتوانیم رادیو شهری همدان را نیز همانند ملایر راه‌اندازی کنیم.

دهقان‌‌نیری با بیان اینکه درصدد آن هستیم تا علاوه بر پوشش اخبار در شرایط بحرانی، استفاده بهینه از «رادیو شهر همدان» داشته باشیم، خاطرنشان کرد: پخش زنده مذاکرات شورای اسلامی شهر و یا موضوع ترافیک شهری را می‌توان از جمله مواردی برشمرد که در کنار بحران‌ها از رادیو شهر پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما معتقدیم برنامه‌ها باید از حالت یک‌سویه بودن خارج شود تا با تنوع بخشیدن به برنامه‌ها مخاطبان بیشتری داشته باشیم، افزود: در استان موضوعات بسیاری داریم که می‌توانیم به آنها بپردازیم.

مدیرکل صدا و سیمای همدان با بیان اینکه ما روش‌های مختلفی برای تولید برنامه و انعکاس آن به‌صورت جذاب در این مرکز داریم و می‌توانیم بسیاری از مسائل را به مردم آموزش دهیم خاطرنشان  کرد: افتتاح و راه‌اندازی رادیو شهر همدان و پرداختن به موضوعات مرتبط با این عرصه خواست ما است که امید است به‌زودی محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار