نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1396 - 8:13   |   کد مطلب: 25169
رئیس تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری جلسات متنوع آموزشی در موسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این مراکز در برگزاری دوره‌های آموزشی موفق عمل کرده‌اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی در جمع مبلغان از برگزاری جلسات متنوع آموزشی در موسسات قرآنی و خانه های قرآن روستایی شهرستان ملایر خبر داد.

وی گفت: موسسات قرآنی شهری و خانه های قرآن روستایی برای جذب بیشتر افراد در رده های سنی مختلف با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده اقدام به برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی در رشته های مختلف قرآنی می‌کنند که این امر باعث جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به کلاسهای قرآنی می‌شود.

حجت الاسلام گروسی افزود: در این کلاسهای آموزشی برای تشویق و جذب بیشتر برگزاری مسابقات و اهدا جایزه های نفیس در نظر گرفته شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از تشکیل کمیته مساجد و تشکلهای دینی ستاد دهه فجر سخن گفت و افزود: براساس هماهنگی انجام شده اعضای ستاد کمیته مساجد و تشکلهای دینی دهه فجر شهرستان ملایر در محل اداره تبلیغات اسلامی گردهم می آیند.

حجت الاسلام گروسی هدف از تشکیل این کمیته را برنامه ریزی، سازماندهی و هماهنگی در برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر و زمینه سازی برای حضور و نقش آفرینی تشکل های دینی در گسترش کمی و کیفی فعالیت های ویژه دهه فجر عنوان کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار