نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. دى 1396 - 8:45   |   کد مطلب: 25189
کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: ۱۳ مربی به بیش از یک‌هزار دانش‌آموخته قرآن کریم در ملاير آموزش می‌دهند.

ابراهیم حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  از شرکت یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از شهرستان ملایر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: کلاس‌های آمادگی آزمون تربیت حافظان قرآن کریم در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ مربی به بیش از یک‌هزار دانش آموخته قرآن کریم آموزش می‌دهند، گفت: آموزش‌ها در ۶ کلاس با همکاری آموزش و پرورش ارائه می‌شود.
کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه ۱۰ اسفندماه آزمون کتبی این مسابقات برگزار می‌شود، افزود: پس از کسب نمرات لازم گواهینامه معتبر اهدا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پس از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش تعداد حافظان قرآن کریم در کشور، برنامه تربیت حافظان قرآن کریم را آغاز کرده است.
حسین‌خانی با تاکید به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری وزارت فرهنگ و اسلامی اقدام به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کرده است، گفت: این آزمون ویژه علاقمندان به قرآن کریم در بخش مردمی اعم از قرآن‌آموزان، موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور طراحی و اجرا می‌شود.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار