نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1396 - 20:41   |   کد مطلب: 25230
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: اخیرا لایحه‌ای در خصوص تامین مسکن، اشتغال و بیمه معلولان در مجلس به تصویب رسیده که این باعث تحولی در زندگی معلولان خواهد شد.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

احمد مرادی امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل بهزیستی هرمزگان اظهار کرد: بهزیستی چگونه زیستن و چگونه خدمت کردن به خلق خداست.

وی افزود: همه دو نوع وظیفه الهی داریم؛ یکی وظیفه در برابر خداوند و عظمت وی و دیگری وظیفه انسانی در برابر سایر انسانهاست که این وظیفه سوای رنگ، نژاد و مذهب است که باید همه در برابر یکدیگر احساس مسؤولیت داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان تصریح کرد: اگر خداوند بنا به مصلحت دری را ببند قطعا صدها در دیگر را باز می‌کند و می‌بینیم که در بعضی جاها معلولان از توانایی‌های زیادی برخوردارند و بعضا کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهند.

مرادی گفت: معلولیت به‌هیچ وجه محدودیت نیست مگر اینکه ما محدودیتی و ممنوعیتی برای این افراد ایجاد کنیم، در انجمن ضایعات نخاعی 300 شغل ایجاد شده که باعث خرسندی است.

وی تصریح کرد: کار در بهزیستی عقبه‌ای از عشق و شهامت می‌خواهد که تمامی عزیزان در این مجموعه از روحیه خدمت و تلاشگری بالایی برخوردارند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس افزود: اخیرا لایحه‌ای در خصوص تامین مسکن، اشتغال و بیمه معلولان در مجلس به تصویب رسیده که این باعث تحولی در زندگی معلولان خواهد شد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار