نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. بهمن 1396 - 9:52   |   کد مطلب: 25266
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه ملایر ، از اجرای طرح «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه شهرستان ملایر تا اواسط اسفندماه جاری خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ ابراهیم حسین خانی گفت: طرح «زندگی به رنگ خدا» با رویکرد ارتقای مهارت های سبک زندگی اسلامی از 30 دی ماه آغاز شده و تا اواسط اسفندماه جاری ادامه می یابد.

 

وی با بیان اینکه 50 نفر از بانوان برای شرکت در این کلاس ها ثبت نام کردند، افزود: پنج مربی برای آموزش مهارت های زندگی ویژه بانوان در شهرستان ملایر حضور خواهند یافت.

 

وی تصریح کرد: مهارت‌های آموزش و تحکیم خانواده، مهارت‌های فردی و مهارت‌های تربیت فرزند از جمله محورهای این دوره آموزشی است.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه ملایر بیان داشت: این طرح در 40 ساعت برگزار می‌شود و اعطای گواهینامه معتبر به پذیرفته‌شدگان آزمون نهایی نیز در برنامه قرار دارد.

 

حسین خانی از اجرای ویژه برنامه 10 شب، 10 مسجد در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: کمیته مساجد باید برنامه‌های خود را در زمینه ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و معرفی  دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کند.

 

وی افزود: برپایی نشست های بصیرتی در مساجد، خاطره گویی راویان انقلاب، پاسخگویی به مسائل شرعی مردم در مساجد و ... از برنامه های ایام دهه فجر است.

دیدگاه شما