نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. بهمن 1396 - 20:26   |   کد مطلب: 25340
پرسپولیس در بازی هفته بیست‌ویکم خود موفق شد به سه امتیاز خارج از خانه مقابل پیکان دست پیدا کند.

به گزارش ملایری ها به نقل از تسنیم؛تیم فوتبال پیکان در آخرین دیدار از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود سرخپوشان میهمان خاتمه یافت.

گل تیم پیکان را مهدی شیری (59) به ثمر رساند و برای پرسپولیس هم در این دیدار گادوین منشا (9) و علی علیپور (13 و 83) گلزنی کردند.

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سجاد مشکل‌پور، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی (پوریا آریاکیا - 73)، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، فراز امامعلی (شاهین ثاقبی - 57) و مرتضی آقاخان (کنت ایکه چوکو - 20).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محسن مسلمان (بشار رسن - 75)، سیامک نعمتی (احمد نوراللهی - 73)، علی علیپور (شایان مصلح - 90) و گادوین منشا.

نیمه اول
دقیقه 2:
گادوین منشا با ارسالی سیامک نعمتی را صاحب موقعیت گلزنی کرد که مدافعان پیکان موفق به دفع توپ شدند.

دقیقه 9: پاس صادق محرمی برای منشا داخل محوطه جریمه این بازیکن را صاحب موقعیت کرد تا منشا پس از کنترل توپ و یک چرخش سریع‌، توپ را به تور دروازه پیکان بچسباند.

دقیقه 13: پرتاب بلند حسین ماهینی روی اوت دستی و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده، باعث شد توپ به علی علیپور برسد و این بازیکن با ضربه سر ضرب از پشت محوطه جریمه توپ را به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد.

دقیقه 36: فراز امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: تعادل کنت به دنبال ارسال امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس به‌هم خورد، اما داور اعتقادی به خطا نداشت و بیرانوند در ادامه صاحب توپ شد.

دقیقه 44: محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه شوتی محکم را به سمت دروازه پیکان شلیک کرد که رحمان احمدی موفق به مهار این توپ شد.

دقیقه 45: کنت ایکه چوکو از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 1+45: پاسکاری منشا و سیامک نعمتی در محوطه جریمه تبدیل به موقعیت مناسبی برای نعمتی شد، اما رحمان احمدی این حمله پرسپولیسی‌ها را خنثی کرد.

نیمه دوم
دقیقه 50: علی علیپور با حرکت داخل محوطه جریمه و پاس رو به بیرون به منشا این بازیکن را صاحب موقعیت گلزنی کرد که ضربه اول او را رحمان احمدی دفع کرد و ضربه دوم منشا هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 51: داور مسابقه سیامک نعمتی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 55: سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه 56: امیرحسین صادقی، مدافع پیکان از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 59: مهدی شیری ضربه ایستگاهی پیکانی‌ها از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را روی دروازه ارسال کرد که با تعلل مدافعان پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، توپ بدون برخورد به کسی مستقیم وارد دروازه شد.

دقیقه 66: علی علیپور از پشت محوطه جریمه پیکان اقدام به شوتزنی کرد که رحمان احمدی توپ او را در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه 76: شجاع خلیل‌زاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 79: آرفنگ دافه با تکل روی پای بازیکن پرسپولیس، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 83: علی علیپور پس از ورود به محوطه جریمه پیکان با ضربه‌ای آرام و زمینی دروازه رحمان احمدی را باز کرد.

دقیقه 2+90: سجاد مشکل‌پور، مدافع پیکان کارت زرد گرفت.

جدول کامل لیگ برتر را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار