نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. بهمن 1396 - 13:34   |   کد مطلب: 25370
شهردار ملایر گفت: 120نفر نیروی انسانی از واحدهای امور شهر،تنظیف و سازمان سیما و منظر فضای سبز شهری اقدام به برف‌روبی شهر ملایر کردند.

حسین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: در پی بارش برف از ساعت 16 روز شنبه 7 بهمن 96کلیه نیروها حوزه خدمات شهری شهرداری ملایر به همراه خودروهای برف‌روب و سایر امکانات به حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری شهرداری در همان ساعات اولیه بارش اقدام به نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر اصلی و فرعی شهرکردند.

شهردار ملایر تسریع در امور پاک‌سازی و بهسازی معابر شهر را اولویت اصلی شهرداری در چند روز اخیر دانست  و بیان کرد: با توجه به حجم بالای نیاز به خدمات در سطح شهر،با اولویت‌بندی نخست معابر اصلی شهر و سپس کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی اقدام به برف‌روبی نمایند .

وی به سانحه دو کارگر شهرداری ملایر در عملیات برف‌روبی اشاره کرد و گفت: متأسفانه طی عملیات برف‌روبی در سطح شهر دو نفر از کارگران شهرداری دچار حادثه شدند که خوشبختانه حال عمومی آن‌ها مساعد گزارش‌شده است.

بابایی از فعالیت 120نفر نیروی انسانی از واحدهای امور شهر،تنظیف و سازمان سیما و منظر فضای سبز شهری در ساعات اولیه بارش  خبیر داد و بیان کرد: 150 تن نمک و ماسه در سطح شهر استفاده شد.

وی به فعالیت سه دستگاه گریدر و دو دستگاه لودر و یک دستگاه نمک‌پاش اشاره و بیان کرد: در عملیات برف‌روبی  27 دستگاه کمپرسی و13 دستگاه خاور و دو دستگاه تراکتور فعالیت دارند.

شهردار ملایر گفت: بیش از 500 کیسه ماسه و نمک در مراکز آموزشی و درمانی و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار