نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. بهمن 1396 - 8:46   |   کد مطلب: 25405
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: ۷ نفر از شاعران و نویسندگان ملایری حایز رتبه های برتر بیست و دومین‌جایزه ادبی استان همدان شدند.

غلامرضا جمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‎ها با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعلام نظر هیئت داوران در مراسم اختتامیه جشنواره ادبی استان همدان ۲ نفر از شاعران و ۵ نفر از داستان نویسان ملایر به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

وی گفت : خانم لیلا واحدی در بخش آزاد شعر معاصر ، حائز رتبه نخست شد و جایزه و تندیس جشنواره را دریافت نمود، همچنین خانم شیوا فضلعلی در بخش آزاد شعر کلاسیک، رتبه سوم را کسب کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان این مطلب که از ۶ جایزه اهدایی در بخشهای آزاد و ویژه داستان‌کوتاه،  ۵ جایزه را نویسندگان ملایری به خود اختصاص دادند افزود:  در بخش آزاد داستان‌کوتاه آقای وحید زهره وندی رتبه اول و تندیس جشنواره را به خود اختصاص داد و خانم مژگان فتاحی و آقای سعید حسین پور  به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش ویژه داستان‌کوتاه، خانم فاطمه موسوی برگزیده اول شد و تندیس جشنواره را گرفت و خانم فرانک بختیاری فرد نفر سوم شد.

جمالی زاده با اشاره به وجود ۵ انجمن ادبی در شهرستان ملایر گفت: رویکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حمایت همه جانبه از این انجمن هاست که علی رغم تنگناهای مالی با تمام توان انجام می شود و برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی در اولویت این حمایت ها قرار دارد و امیدواریم  شاهد تاثیر آن در آینده و رشد کیفی بیشتر آثار باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار