نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. بهمن 1396 - 9:58   |   کد مطلب: 25427
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از افتتاح یک طرح راهداری همزمان با ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ جواد نگاهداری  اظهار داشت: در این ایام، روکش آسفالت و لکه‌گیری محور ملایر، خنداب حد فاصل روستای ازناو تا تقاطع روستای محمودآباد افتتاح می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را 443 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: میزان لکه‌گیری در این مسیر 6 هزار و 906 متر و میزان آسفالت روکش نیز به طول 4 هزار و 400 متر بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر در ادامه با اشاره به اینکه 20 درصد از راه‌های استان همدان متعلق به شهرستان ملایر است، یادآور شد: از مجموع 4 هزار و 920 کیلومتر راه در سطح استان، 931 کیلومتر آن در حوزه شهرستان ملایر قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت محورهای مواصلاتی واقع در حوزه استحفاظی این شهرستان اذعان داشت: ارائه خدمات مناسب و به موقع راهداران در راستای تردد ایمن و روان امری ضروری است.

این مسئول همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه های این شهرستان ابراز داشت: ارائه خدمات جاده‌ای از سوی نیروهای این اداره به مسافران نیز انجام شده است.

وی تکمیل و تجهیز محل اداره به وسایل و ماشین‌آلات راهداری و راهدارخانه‌ها در محورهای مواصلاتی این شهرستان، انجام طرح راهداری زمستانی به شکل سالانه به منظور جلوگیری از لغزندگی جاده و کاهش تصادفات در شرایط جوی نامناسب را از دیگر اقدامات دیگر این اداره بیان کرد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما