نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. بهمن 1396 - 13:28   |   کد مطلب: 25448
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر خبر داد؛
راه‌اندازی سامانه خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب ملایر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر از راه‌اندازی سامانه خدمات الکترونیک شرکت آبفا و ارائه 22 خدمت متنوع شرکت آب و فاضلاب به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

یاسین جوکار در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: سامانه خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر به آدرس es.hww.ir راه‌اندازی شده و 22 خدمت شرکت آبفا در این سامانه ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: سیستم الکترونیک آبفا خدمات پرکاربردی مثل سوابق مشترک شامل صدور قبض، پرداخت، بررسی صورتحساب، صورتحساب میاندوره و پرداخت آنلاین را ارائه می‌دهد و مشترک می‌تواند صورتحساب‌های آب‌بها را مشاهده کرده و امکان پرداخت آن به‌صورت آنلاین وجود دارد، همچنین مشترک می‌تواند صورتحساب میاندوره به جهت نقل و انتقال ملک را دریافت کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر افزود: چنانچه مشترکی که در ملک خود حداقل دارای یک انشعاب است و درخواست خرید انشعاب جدید در همان ملک و یا تفکیک انشعاب قدیمی را دارد می‌تواند از این خدمت درخواست خود را ارائه کند.

وی گفت: درصورتی‌که مشترک طی صورتحساب‌های قبلی خود وضعیت قرائت را کنتور خراب مشاهده کند می‌تواند از طریق این خدمت درخواست تعویض کنتور ارائه کند و چنانچه مشترک به دلایلی مانند ساخت‌وساز و یا عدم حضور در ملک خود و ... درخواست قطع موقت انشعاب را داشته باشد می‌تواند از طریق این درخواست خود را ارائه کند.

جوکار گفت: هر مشترک می‌تواند از طریق شناسه قبض و رمز رایانه مندرج در صورتحساب‌های آب‌بهای خود وارد سامانه خدمات الکترونیک شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار