نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1396 - 19:50   |   کد مطلب: 25479
همزمان با سومین روز از دهه فجر انجام شد
کلنگ‌زنی 4 پروژه در ملایر
همزمان با سومین روز از دهه فجر چهار پروژه در شهرستان ملایر کلنگ زنی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و آغاز سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان و مسئولان شهرستان  سه پروژه در ملایر کلنگ‌زنی شد.

این پروژه‌ها شامل فاز سوم مجتمع الماس با آغاز عملیات اجرایی ساخت رستوران، آکواریوم و شهربازی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان و با مساحت 2 هزار متر مربع است که طی دو سال آینده ساخته خواهد شد.

رستوران و آکواریوم در مجتمع الماس با بهترین امکانات و استانداردهای روز دنیا طراحی شده و دارای رستوران، آکواریوم با انواع ماهی‌های تزئینی، نمای شب و سایر امکانات خواهد بود.

شهربازی مجتمع الماس نیز با امکانات به‌روز دارای کافی‌شاپ مجلل، مجموعه فودکورت و باشگاه بیلیارد یا بولینگ خواهد بود که طی دو سال آینده ساخته خواهد شد.

کلنگ زنی احداث جایگاه سپنتا در کیلومتر 15 جاده اراک مقابل شهرک سهند و همزمان سیل بند انبار نفت نوشیجان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی شده سومین روز از دهه فجر در ملایر بود.

 همچنین امروز با حضور معاون استاندار همدان زنگ انقلاب در مدرسه دهخدای ملایر نواخته شد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای عاشورای ملایر از دیگر برنامه‌های معاون استاندار همدان همزمان با سومین روز از دهه فجر به ملایر بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما