نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1396 - 19:51   |   کد مطلب: 25480
رئیس جمعیت هلال احمر ملایر خبر داد
اجرای ششمین مرحله طرح دادرس در مدارس ملایر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از اجرای ششمین مرحله طرح دادرس در مدارس ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسن آبخو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح‌های هلال احمر شهرستان ملایر در مدارس، یکی از آنها را اجرای طرح دادرس با همکاری آموزش و پرورش دانست.

وی ادامه داد: ششمین مرحله دادرس «دانش‌آموز آماده در روزهای سخت» از آبان ماه امسال با حضور مربیان در مدارس مجری دادرس در شهرهای ملایر، سامن و جوکار با هماهنگی آموزش و پرورش آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر افزود: مربیان با حضور در مدارس به آموزش هشت سرفصل دادرس با 16 ساعت زنگ درسی مدارس به دانش‌آموزان پایه هشتم پرداختند.

وی تصریح کرد:در هر مدرسه یک کلاس پایه هشتم آموزش و درون مدرسه با بازدید کارشناسان هلال احمر و آموزش و پرورش آزمون گرفته شد که پس از آزمون هر مدرسه دارای دو تیم 14 نفره دادرس شدند.

آبخو گفت: پس از اتمام آموزش‌ها و مشخص شدن تیم‌ها آزمون منطقه‌ای نیز در بهمن ماه برگزار و تیم‌های برتر در آزمون منطقه‌ای به مرحله شهرستانی راه یافته‌اند که آزمون شهرستانی  در روزهای 19 و 26 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آزمون منطقه‌ای به صورت کتبی برگزار شده و آزمون المپیاد شهرستانی به صورت کتبی و عملی برگزار می‌شود که در مرحله شهرستانی تیم‌های اول تا سوم معرفی و تیم های اول به تفکیک خواهران و برادران به مرحله استانی اعزام خواهند شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر خاطرنشان کرد: در ششمین مرحله طرح دادرس، مدارس محمد ملایری، فخریه و سرگرد بیات به عنوان مدارس امدادی معرفی شدند که این مدارس با توجه به آموزش بیش از 80 درصد دانش‌آموزان پایه هشتم آموزشگاه مربوطه بیش از یک تیم شرکت‌کننده در آزمون منطقه‌ای داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما