نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1396 - 19:53   |   کد مطلب: 25481
مدیر شبکه دامپزشکی ملایر از کشف و ضبط یک‌هزار و 615 کیلوگرم مواد خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف در ملایر طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی قلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بازدیدهای مستمر شبکه دامپزشکی ملایر از مراکز عرضه مواد خام دامی  این شهرستان اظهار کرد: این بازدیدها همه روزه از واحدهای عرضه، کشتارگاه‌ها، مراکز سطح شهر، تالارها و رستوران‌ها  خودروهای حمل مواد خام دامی و... صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها همه تخلفات ضبط و مواد خام و فاسد جمع‌آوری می‌شود بیان کرد: دی ماه امسال یک‌هزار و 250 مورد بازرسی از مراکز مختلف انجام شده است.

مدیر شبکه دامپزشکی ملایر افزود: این بازدیدها شامل 365 مورد مربوط به مراکز عرضه مواد خام دامی و لبنی، 128 مورد از کارخانه‌های تولید و توزیع، 50 مورد از مراکز بسته‌‌بندی و 703 مورد نیز از خودروهای حمل مواد خام دامی بوده است.

وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته 15 مورد نمونه‌برداری از مواد خام دامی در ملایر توسط این اداره انجام شده است گفت: تعداد آزمایش‌های صورت گرفته نیز 115 مورد بوده است.

قلی‌زاده از پلمب یک واحد مرغ‌فروشی به دلیل تخلفات گسترده در دی ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: 14 واحد متخلف نیز به اداره تعزیرات حکومتی ملایر معرفی شدند.

وی از کشف و ضبط یک‌هزار و 615 کیلوگرم انواع مواد خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف در ملایر طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیر شبکه دامپزشکی ملایر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر افزود: اداره دامپزشکی ملایر نیز ضمن فضاسازی اداره، برنامه‌ واکسیناسیون رایگان دام‌ها در دو روستای احمدیه و یک روستای دیگر شهرستان ملایر را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بروشورهای آموزشی نیز بین روستاییان توزیع و درمان دام‌ها نیز به صورت رایگان در این دو روستا انجام می‌شود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما