نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1396 - 9:23   |   کد مطلب: 25564
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان هزینه 700 میلیون تومانی در راستای کمک به بیماران شهرستان ملایر طی ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، از اقدامات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در اجرای نیات درمانی واقفین خیراندیش طی ایام‌الله دهه فجر سخن گفت و اظهار کرد: در شهرستان ملایر خرید تجهیزات برای بیمارستان امام حسین(ع) و شبکه بهداشت و درمان با اعتبار 700 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهدای هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج به مبلغ یک‌میلیون تومان از محل نیات موقوفه سیف‌الدوله، گفت:‌ در شهرستان همدان نیز کمک هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج به مبلغ یک میلیون تومان طی این ایام در برنامه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه اجرای نیت واقف خیراندیش بهاء‌الملک در زمینه ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر است، خاطرنشان کرد: این خدمات به اهالی 32 روستا در محل درمانگاه موقوفه بهاء‌الملک ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند، چهار اکیپ پزشکی شامل دندان پزشک، چشم پزشک، پزشک عمومی و مامایی به منظور ارائه خدمات رایگان درمانی اعزام شده‌اند، افزود: این تیم‌ها وظیفه خدمات‌رسانی به اهالی روستای عنبرقنبر از محل نیات موقوفه سیدیدالله فاطمی را در برنامه دارند.

کاروند با بیان اینکه در شهرستان کبودراهنگ ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به بیماران نیازمند از محل نیات موقوفه امیرنظام مورد توجه قرار گرفته است، گفت: چهار دستگاه پزشکی برای بیمارستان فیروزآبادی شهرری از محل نیات موقوفه فرمان فرمائیان در شهرستان اسدآباد به ارزش 118 میلیون تومان در ایام دهه فجر خرید و اهدا شد.

وی با اشاره به کمک به بیماران صعب‌العلاج از محل نیات موقوفه حاجی خان بکایی در شهرستان کبودراهنگ، افزود: یکی از نیازهای روز جامعه وقف در حوزه سلامت به ویژه کمک به بیماران صعب‌العلاج است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما