نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. بهمن 1396 - 10:05   |   کد مطلب: 25566
راهپیمایی 22 بهمن با حضور پر شور مردم ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ امروز همه آمده بودند پیر و جوان،زن و مرد و همه مردم ملایر؛ آمده بودند تا بگویند ما پشتیبان انقلاب اسلامی خود هستیم، ایرانی هستیم و به هیچ کس اجازه نمی دهیم در حرکت انقلاب ما خللی ایجاد کند.

مردم ملایر پرشور تر و تماشایی تر از همیشه به جهانیان نشان دادند که ایرانی پایبند انقلاب خود است حتی اگر مشکلاتی در راه باشد.

امروز مردم کشور به همه دنیا یادآوری کردند که ایرانی هیچگاه از آرمان های امام و رهبر خویش کوتاه نمی آید و این دشمنانند که رو سیاه هستند.

مردم ملایر امروز با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و با حرکت در مسیر میدان امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین(ع) حماسه ای تماشایی خلق کردند و بار دیگر ثابت کردند که مستکبرین جهان نمی توانند در عزم ایرانیان ایجاد کنند.

شهر ملایر امروز چهره ای نو به خود گرفت، چهره ای از عزم و اراده مردمی که بلند و یک صدا فریاد زند "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" .

 

ملایری ها امروز بیان کرند که به عشق رهبرشان، به عشق انقلابشان و به عشق میهنشان آمده اند، آمنده اند تا اعلام کنند هر چند از وضعیت معیشت گله دارند، هر چند از اوضاع اقتصادی گله دارند اما راهشان راه انقلاب است.

 

امروز مردم ملایر همراه با تمام ایرانیان یک بار دیگر عهدی نو بستند، عهدی با انقلاب، امام(ره)، شهیدان و همانگونه که رهبر انقلاب گفته بودند امروز همه ایرانیان  22 بهمن تماشایی خلق کردند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار