نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. بهمن 1396 - 0:40   |   کد مطلب: 25594
حمید هنرجو در نماز جمعه اسلامشهر آق گل بای بیان اینکه برخی مسئولین درک درست و روشنی از نسل های جدید ندارند افزود:بر همین اساس پاسخگویی به مطالبات و دغدغه ها هم در این بخش، به مخاطره افتاده است.

هنرجو با بیان این مطلب افزود: گسست نسلی و ایجاد تفرقه بین نیروهای انقلاب، مشتمل بر همه سلایق و گرایش های معتقد به نظام و ملتزم به قانون اساسی، مسیری مشخص است که این سالها توسط دشمن دنبال می شود.

این پژوهشگر و فعال سیاسی- اجتماعی گفت: عدالت اجتماعی مولفه ای با اهمیت و مورد تاکید امام و رهبری است که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته، بنابراین هرچه توان داریم باید در این بخش، سرمایه گذاری کنیم.

وی با اشاره به محرومیت های اجتماعی و فرهنگی در مناطق مختلف کشور تصریح کرد: سپردن فرصت ها و امکانات به جوانان متخصص و متعهد به کشور، می تواند عرصه ای جدید را برای جلب مشارکت نخبگان فراهم آورد، متاسفانه انتصابات جناحی و سلیقه ای، راه را بر شایسته محوری بسته است.

وی با تاکید بر توجه جدی مسئولان به اشتغال جوانان و اقتصاد خانوارها، رسیدگی به وضعیت اقشار کم در آمد جامعه را خواستار شد.

هنرجو در پایان با تشریح وضعیت فرهنگی دنیای جدید و نقش محوری رسانه یادآور شد: شبکه های اجتماعی و فضای مجازی امروز به عنوان رسانه هایی قدرتمند در جامعه عمل کرده و در دسترس همگان قرار دارند، بهره گیری مثبت از این ظرفیت ارتباطی صرفا "تامین محتوا" امکانپذیر است که مشارکت جدی مراکز علمی و کلان نگر فرهنگی نظیر شورایعالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را می طلبد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار