نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. فروردين 1397 - 9:02   |   کد مطلب: 25693
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از حضور بیش از 10 هزار زائر در بقاع متبرکه شهرستان ملایر طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام ابوذر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان ملایر اظهار کرد: با اجرای این طرح روزانه یک‌هزار و 500 نفر از بقاع متبرکه شهرستان ملایر بازدید دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان ملایر بازدید کرده‌اند، افزود: بیشترین بازدیدکننده از تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله(ع) و دریاچه اوقافی تفریحی و توریستی کوثر بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در دریاچه اوقافی شهر ملایر 6 غرفه در قالب خیمه معرفت برپا شده است، گفت: در این ایام غرفه سلامت با حضور پزشک و انجام تست قندخون و فشار و ... فعال است.

وی با بیان اینکه خدمات رایگان در این غرفه ارائه می‌شود و استقبال بسیار خوب بوده است، افزود: غرفه حجاب و عفاف، پاسخگویی به مسائل شرعی و «بیایید نقاشی کنید و جایزه بگیرید» مشاوره خانواده در این مکان فعال است.

عباسی با اشاره به ارائه مشاوره‌هایی به بانوان توسط مدرس زن از حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: با حضور زائران از شهرهای مختلف در بقاع متبرکه ملایر، هر شب تا 150 نفر را در امامزاده عبدالله(ع) و دریاچه اسکان می‌دهیم.

وی با اشاره به بازدید مسوولان مختلف از خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه، افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، جانشین رئیس پلیس راه استان و ... از این غرفه‌ها بازدید داشته‌اند و اقدامات صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار