نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. آبان 1397 - 12:01   |   کد مطلب: 25910
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر خبر داد
تيمار 10 پرنده و حيوان زخمی/ دستگيری 3 متخلف در ملاير
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر گفت: در نيمه نخست امسال تعداد 10 پرنده و حیوان زخمي را بعد از تيمار به طبيعت بازگردانديم.

به گزارش ملایری‌ها  مجید شعبانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامات اداره محیط زیست در نیمه نخست امسال اظهار کرد: تعداد اخطاریه‌های صادره برای موارد آلاینده در نیمه نخست امسال 58 مورد بوده است.

 وی پایش مراکز فنی معاینه خودرو را طی این مدت 10 مورد برشمرد و گفت: تعداد نمونه‌برداری و پایش از تصفیه‌خانه شهری ملایر نیز هفت مورد بوده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایات یکی از مهمترین اقدامات این اداره است افزود: در نیمه نخست امسال تعداد شکواییه‌های مردمی چهار مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه نمونه‌برداری از خروجی منابع آلوده یکی از موارد مهم و مورد پیگیری اداره محیط زیست شهرستان است گفت: در 6 ماهه امسال 132 مورد نمونه‌برداری در این حوزه انجام شده است.

شعبانلو از صدور 45 مورد مجوز استقرار، طرح توسعه و بهره‌‌برداری و منابع تولیدی و خدماتی  در 6 ماهه نخست امسال توسط اداره محیط زیست خبر داد و تصریح کرد: آموزش مسائل زیست‌محیطی نیز برای 300 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شده است.

 وی با اشاره به وجود دو منطقه حفاظت شده لشگردر و گلپرآباد و مناطق شکارممنوع تالاب آق‌گل، منطقه زند و علوی در ملایر گفت: تعداد گشت و کنترل محیط‌بانان در مناطق آزاد نیز طی 6 ماهه نخست امسال 44 مورد بوده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر تعداد متخلفان دستگیر شده را نیز سه نفر دانست و خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال تعداد حیوانات و پرندگان زخمی که پس از تیمار درمان و رهاسازی شده‌اند 10 مورد بوده است.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار