نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. دى 1397 - 22:34   |   کد مطلب: 26091
امام جمعه ملایر گفت: حماسه 9 دی روز پیوند عمیق امت با ولایت و روز همبستگی و وفاداری ملت ایران برای تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر بیان کرد: 9 دی یادآور بصیرت است که برای گرامیداشت این روز مردم باید حضوری چشمگیر داشته باشند.
امام جمعه ملایر ادامه داد: فتنه گران که به چهره انقلاب و نظام خدشه وارد کردند، هنوز هم توبه نکرده اند.
حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه امروز اگر به هشدارهای رهبری توجه نکنیم، تاریخ ممکن است تکرار شود بیان کرد: مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مواجهه با فتنه های دشمنان ایستادند و بار دیگر چهره نورانی انقلاب خوش درخشید.
وی همچنین رحلت جانگداز «آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی» رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر معظم انقلاب و مردم تسلیت گفت و افزود: وی شخصیت دست پرورده فقهی مرحوم «سید محمدباقر صدر» و برادر سه شهید بود که از نظر فقهی در اوج فقاهت بود و در کرسی تدریس نیز هیچگاه خودنمایی نداشت.
حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: آیت الله هاشمی شاهرودی شخصیتی خودساخته، انقلابی، صبور، ولایت مدار و مطیع محض رهبری بود و کوچکترین زاویه ای با سیاست های کلی نظام و رهبری نداشت و ثروت کلان معنوی بود.
وی در بخش دیگری از خطبه های خود حادثه دلخراش اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و جان باختن 10 تن از دانشجویان این واحد را تسلیت گفت و ادامه داد: مقصران این حادثه چه در گذشته و هم اکنون باید شناسایی شده و پاسخگو باشند.
خطیب جمعه ملایر نظام اسلامی را امروز در اوج قدرت و دشمنانش را در حضیض ذلت و افول قدرت دانست و اظهار داشت: تعطیلی چند باره دولت ترامپ و جمع آوری نیروهای نظامی اش از سوریه و افغانستان، نشانه افول قدرت آمریکا و شکست خوردن سیاست های آنان در منطقه است.
حجت الاسلام برقراری همچنین اقدام کشورهای بحرین و امارات برای راه اندازی سفارت شان در سوریه را سند شکست حامیان آمریکا در منطقه عنوان کرد و گفت: علاوه بر این یک زلزله عظیم سیاسی در بدنه حاکمیتی آل سعود نیز رخ داده است.
وی خاطرنشان کرد: اینها نشانه ای از شکست و نابودی دشمنان و اربابان آنان در منطقه است که منجر به پیروزی بزرگی برای نظام اسلامی در غرب آسیا شده و باید برای نسل جوان امروز تبیین شود.
منبع: ایرنا
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار