نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. دى 1397 - 18:49   |   کد مطلب: 26097
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:
بصيرت دست فتنه‌گران 88 را بست
فرمانده سپاه ناحیه ملایر 9 دی را اوج حماسه ملت ایران دانست و گفت: روشنگر‌ی و بصيرت دست فتنه‌گران را در سال 88 بست.

به گزارش ملایری‌ها؛ داوود ابراهیمی با اشاره به گرامیداشت حماسه 9 دی به عنوان روز «بصیرت و میثاق ملت با ولایت» اظهار کرد:  این روز یوم‌الله ملت ایران و اوج حماسه مردمی بود که با لبیک به ندای امام مت یک بار دیگر پوزه استکبار و بدخواهان نظام را به خاک مالید.

وی با بیان اینکه در 9 دی ماه همه به میدان آمدند گفت: اگر ملت با حضور خود به ندای رهبری لبیک نمی‌گفت معلوم نبود چه بر سر انقلاب و اسلام می‌آمد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به وضعیت فعلی کشور و مشکلات اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه دشمن و فشار آن به ملت گفت: بدخواهان و دشمنان انقلاب نیز به دنبال بزرگنمایی مشکلات و ایجاد فضای روانی در جامعه هستند و می‌خواهند مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه سعی در براندازی نظام داشته و دارد تصریح کرد: دشمن هرگز از فتنه و نقشه‌های شوم خود علیه انقلاب دست‌بردار نیست پس باید هوشیار باشیم.

ابراهیمی حرکت در مسیر رهبری و تبعیت از ایشان را تنها راه مقابله با دشمنان دانست و گفت: امروز بیش از قبل به وحدت و تعامل بین مردم و مسوولان، روشنگری و بصیرت در کشور نیاز داریم و باید همچنان در میدان بود.

وی با استناد به فرمایشات رهبری در خصوص اهمیت روشنگری افزود: همین روشنگری دست فتنه‌گران را در سال 88 بست.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی خود رسیده و دستاورد آن قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست از پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، علم و فنآوری، پزشکی، نظامی، امنیتی و... خبر داد و افزود: امروز کشور ما جزو امن‌‌ترین کشورهای دنیاست.

وی خطاب به ملت ایران بر استقامت و پایداری در برابر مشکلات تاکید کرد و گفت: به فرموده رهبری تقوا همان در میدان بودن است و اگر مردم در میدان باشند دشمن ناامید می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به برنامه‌های سالروز حماسه 9 دی‌ماه خاطرنشان کرد: حضور سخنران و کارشناسان سپاه در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد با هدف بصیرت‌افزایی و روشنگری، برگزاری مراسم ویژه 9 دی در ملایر با حضور اقشار مختلف و سخنرانی سردار وفایی در برنامه قرار دارد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار