نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. دى 1397 - 19:18   |   کد مطلب: 26109
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه بی‌تدبيری مسوولان عامل اصلی برخی از مشکلات مانند مسائل اقتصادی و نوسانات قیمت است گفت: مجلس و دولت در ماجرای تورم، قیمت ارز و مشکلات معیشتی مقصر است پس باید تقصیر را بر عهده گرفته و جبران کنیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 9 دی سال 1388 به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در جای جای ایران اسلامی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری یک ثروت معنوی است که همیشه برای ایران اسلامی ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه 9 دی در یک جریان سیاسی خاص خلاصه نمی‌شود افزود: این حماسه بزرگ دربرگیرنده همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی حامی نظام است که زیر چتر ولایت فقیه و انقلاب هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بزرگداشت 9 دی این ثروت عظیم برای نسل‌های آینده حفظ می‌شود ادامه داد: در سال 88 فتنه بسیار عمیقی طرح‌ریزی شده بود و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال بر هم زدن کشور بودند اما مردم به آنها تودهنی زدند و نشان دادند در دفاع از نظام از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

وی با بیان اینکه چند اقدام برای جلوگیری از فتنه‌هایی نظیر سال 88 باید انجام شود خاطرنشان کرد: در گام اول دشمنان باید درس عبرتی ماندگار بگیرند و بدانند هرگز موفق نخواهند شد که به این انقلاب آسیب وارد کنند.

آزادیخواه با اشاره به اینکه مدیران اجرایی نباید از حقوق مردم کوتاه بیایند گفت: حق و ناحق‌هایی که صورت گرفته و کوتاهی در وظایف مسؤولان باعث گلایه‌مندی مردم شده است پس مسؤولان باید به دنبال خدمت صادقانه به ملت باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌تدبیری مسوولان عامل اصلی برخی از مشکلات مانند مسائل اقتصادی و نوسانات قیمت است اظهار کرد: مجلس و دولت در ماجراهای تورم، قیمت ارز و مشکلات معیشتی مقصر است پس باید تقصیر را بر عهده گرفته و جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه پذیرفتن مشکلات و جبران آن پادزهر فتنه‌انگیزی‌های پیش روست افزود: ملت نیز باید مانند همیشه حساب انقلاب را از بی‌تدبیری‌ها جدا کنند، اگر مسؤولی مزدور دشمن است و نفوذی است نباید اقدامات آن را به پای انقلاب گذاشت.

آزادیخواه تصریح کرد: تبلور انقلاب در شهدا و وصیت آنهاست که البته مردم بصیر ایران همیشه این مسأله را در نظر دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار