نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. دى 1397 - 12:36   |   کد مطلب: 26113
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:
آثار فتنه 88 پای میز مذاکرات مشخص شد
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: فتنه 88 باعث شد که دشمن فشارها را نسبت به ملت و کشور افزایش دهد و آثار آن را پای میز مذاکرات به‌خوبی قابل‌لمس بود.

علیرضا فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب ایران اظهار داشت: تاریخ انقلاب روزهای تلخ و شیرینی فراوانی داشته و تجربیاتی  بسیاری برای نسل‌های آینده به بار آورده است.

وی با بیان اینکه اگر از این تجربیات استفاده شود هم می‌توان آینده را به ‌راحتی پیش‌بینی کرد هم در موقعیت‌های مختلف و پیچ‌های تاریخی که پیش روی ملت و کشور قرار دارد، سربلند بیرون آمد؛ افزود: دشمنان قصد داشتند بعد از انتخابات سال 88 جشن پیروزی مردم را به عزا تبدیل کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به آثار فتنه 88 در روابط خارجی ایران اشاره و تصریح کرد: این فتنه باعث شد که دشمن فشارها را نسبت به ملت و کشور افزایش دهد و آثار آن را پای میز مذاکرات دیدیم.

وی افزود: فتنه 88 باعث فشارهای اقتصادی و تحریم‌های فراوان شد و حتی کشور را تا مرز سقوط و از بین رفتن پیش برد و خون ده‌ها بی‌گناه ریخته شد.

فیروزی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه و پایبندی به آرمان‌های انقلاب پایان‌گر فتنه است، گفت: در 9 دی سال 88 یک‌بار دیگر مردم به صحنه آمدند و نشان دادند پای آرمان‌ها و انقلاب و اصول انقلاب هستند و بیعت مجدد  کردند.

وی ادامه داد: در طول انقلاب هر جا فتنه و رخنه‌ای به وجود آمده، مردم و رهبری به صحنه آمدند و  پیوند بین مردم و رهبری یا به ‌نوعی ملت با ولایت باعث شد از آن پیچ‌وخم‌ها و فتنه‌ها عبور کنیم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: در آینده شاید شرایط سخت‌تر باشد، پیچ تاریخی انقلاب به اوج خود رسیده و شرایط اقتصادی و معیشتی باعث سختتر شدن رندگی مردم شده و البته ندانم‌کاری‌های مسؤلان باعث شده خساراتی به کشور زده شود.

وی به نارضایتی مردم از وضع موجود در کشور اشاره و اضافه کرد: علی‌رقم تمامی این مسائل  همواره مردم پای آرمان‌های انقلاب بوده‌اند و اکنون  نوبت مسؤولان است.

فیروزی تأکید کرد: مسؤولان باید به‌نوعی رفتار کنند که مردم را از آرمان‌ها و اهداف تعریف شده برای انقلاب دور نکنند.

وی تصریح کرد: مرزبندی جدی با عوامل فتنه، عاملان و ساکتین فتنه  وظیفه همه بوده چراکه  فتنه خط قرمز ما است و ما از هر کسی که وابسته به فتنه بوده و باعث آشوب باشد، نمی‌گذریم. مگر آنکه توبه کند.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد:
 هر کس به هر طریقی و در هر پست و مقامی که باشد و بخواهد باعث ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و رهبری شود قطعاً خائن به کشور است.

وی گفت: در فتنه‌ها رهبری و مردم به میدان آمدند و فتنه‌ها جمع شد و اگر در این وسط شکافی به وجود بیاید آثار سوئی به در پی خواهد داشت که جبرانش بسیار سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار