نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1397 - 19:11   |   کد مطلب: 26224
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: حکم تعطیلی یک ماهه غرفه عرضه گوشت یک فروشگاه بزرگ در همدان که اقدام به گرانفروشی می کرد، صادر شد.

به گزارش ملایری‌ها، ‌‌علیرضا حسن پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به دنبال شکایت های مردمی به علت رعایت نکردن قیمت مصوب عرضه گوشت قرمز گرم توسط متولیان یکی از فروشگاه های بزرگ همدان، گشت ویژه تعزیرات حکومتی در محل مورد نظر حضور یافت.
وی اضافه کرد: بررسی های صورت گرفته موید این بود که واحد عرضه گوشت این فروشگاه اقدام به گرانفروشی می کند.
مدیرکل تعزیرات تعزیرات حکومتی همدان ادامه داد: باتوجه به تکرار تخلف گرانفروشی و نصب نکردن نرخ نامه در محل، به موجب حکم شعبه پنجم تعزیرات حکومتی همدان غرفه قصابی این فروشگاه 6 میلیون و 960 هزار ریال جریمه نقدی شد.
حسن پور اضافه کرد: علاوه بر جریمه نقدی متولیان این فروشگاه، با رای تعزیرات حکومتی، این قصابی به مدت یک ماه تعطیل شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا تارنمای t135.ir اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، هم اینک قیمت با کیفیت ترین گوشت گوسفندی شامل سردست بدون استخوان و چربی حداکثر هر کیلوگرم 750 هزار ریال در همدان تعیین شده است و در صورت قرار دادن چربی و استخوان، به تناسب قیمت کاهش می یابد و این ترکیب براساس درخواست مشتری تنظیم و عرضه می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار