نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. بهمن 1397 - 19:09   |   کد مطلب: 26270
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد
انتخاب 24 مدرس آموزش خانواده در ملایر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت:24 مدرس آموزش خانواده برای آموزش در مدارس انتخاب شده است.

به گزارش ملایری‌ها، ‌‌هادی سلگی بعد از ظهر امروز در کمیته پدافند غیر عامل آموزش و پروش ملایر اظهار کرد: هدف ما این است با برنامه‌ریزی و مدیریت درست دانش‌آموزانی با چشم‌انداز سند تحول بنیادین تربیت کنیم.

وی افزود: همه ما برای یک مجموعه کار می‌کنیم و دنبال این هستیم که خروجی‌های ما یعنی همین دانش‌آموزان از نظر تربیتی و علمی رشد کرده باشند و بدون استرس زندگی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با برشمردن جشنواره‌ها و طرح‌های در حال اجرا در آموزش ابتدایی ملایر تصریح کرد: در ملایر 167 مدرسه داریم که با 680 کلاس و بیش از یک‌هزار همکار آموزشی و اجرایی در آموزشگاه‌های شهر و روستا مشغول تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند.

وی تصریح کرد: جشنواره جابربن حیان، زیبانویسی، شعرسرایی برای همکاران، قصه‌گویی، مسابقات علوم آزمایشگاهی، دست‌سازه‌های آموزگاران و برنامه ملی شهاب، برنامه تدبیر، طرح کارآمد، طرح بوم و طرح تکالیف مهارت‌محور از جمله برنامه‌های در حال اجرا در آموزش ابتدایی ملایر است.

سلگی با اشاره به کمک‌های اوقاف و امور خیریه در حوزه آموزش و پرورش افزود: 31 میلیون و 615 هزار تومان بن کاپشن و کفش با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در مدارس محروم بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

وی با توجه به اهمیت تعامل بین مدرسه و خانواده یادآور شد: 24 مدرس مجرب برای کلاس‌های آموزش خانواده در مدارس مختلف انتخاب شده و به مدیران مدارس تاکید شده که نهادها و نهادهای غیر آموزشی در مبحث آموزش خانواده‌ها نباید ورود پیدا کنند.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر ضمن تشکر از همه عوامل برگزاری امتحانات نوبت اول خاطرنشان‌ کرد: پنج درصد اوراق امتحانی نوبت اول دوره متوسطه اول و دوم توسط سرگروه‌های آموزشی بررسی و نتایج بررسی‌ها در اختیار واحدهای آموزشی قرار داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر تشکیل جلسات مختلف تاکنون، برنامه‌های مورد نیاز و توجیهی برای رانندگان سرویس‌های مدارس و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار خواهد شد و وظایف برای همه اعضا  تشریح شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما