نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. بهمن 1397 - 20:24   |   کد مطلب: 26301
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان:
وزش باد برق 80 روستای همدان را قطع کرد
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: وزش باد در روز گذشته برق 80 روستا در ملایر و نهاوند را قطع كرد که به مرور در حال اتصال هستند.

به گزارش ملایری‌ها؛ علیمردان طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان اظهار کرد: طی وزش باد شدید که از روز گذشته آغاز شده، در چند شهر استان همدان خساراتی چون قطعی برق را شاهدیم.

وی ادامه داد: در نهاوند شکستگی درخت و سقوط تیر برق را داشتیم به طوری که هشت تیر برق شکسته و 20 روستا برق قطع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان با بیان اینکه بخشی از خسارات بازسازی شده است افزود: طی امروز و بعدازظهر نیز مابقی قطعی برق در روستاهای استان متصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ملایر 15 اصله تیر برق شکسته بود افزود: شکستگی تابلو، بنر و درخت نیز از دیگر خسارات بود که شکستگی درختان موجب قطعی برق 60 روستا شد.

طالبی با بیان اینکه روز گذشته برق تعدادی از روستاهای ملایر وصل شد گفت: تا ظهر و بعدازظهر امروز نیز برق 13 روستای باقی مانده وصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تویسرکان نیز شکستگی درخت موجب قطعی برق شد بیان کرد: در همدان نیز با سقوط درخت روی کابل‌ها قطعی برق در نقاطی رخ داد که دیشب تا نیمه شب حل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان با بیان اینکه بیشتر خسارت به تأسیسات برق و تأسیسات شهری وارد شده است یادآور شد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی امروز و فردا هم وزش باد را خواهیم داشت اما به شدت روز گذشته نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار