نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. بهمن 1397 - 18:33   |   کد مطلب: 26370
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از اخذ موافقت اصولی بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز روستای جوراب ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان ملایر طی سال‌های اخیر اظهار کرد: در این زمینه خیران  همواره بیش از بپش پای کار بوده و اقدامات ارزشمند خیران سلامت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به احداث بیمارستان 96 تختخوابی روانپزشکی و سوانح و سوختگی در روستای جوراب ملایر توسط خیر ملایری گفت: مجوزهای لازم آن از سوی وزارت بهداشت و درمان صادر شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملایر در زمینه خیران سلامت در استان همدان پیشرو است افزود: همه هزینه‌های ساخت این بیمارستان توسط حاج حسن توکلی خیر ملایری در روستای جوراب پرداخت شده و وزارت بهداشت تعهد کرده تجهیزات این بیمارستان را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه احداث این بیمارستان یکی از نیازهای مهم درمانی شهرستان است گفت: با پیگیری‌های نمایندگان ملایر، هفته گذشته موافقت اصولی بیمارستان ۹۶ تختخوابی گرفته شد.

کاظمی از احداث بیمارستان محلی شهر ازندریان خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان و پیگیری صورت گرفته مجوز احداث بیمارستان محلی شهر ازندریان  قبلا صادر شده بود که با اعلام آمادگی یکی از خیران ازندریان برای اهدای زمین مراسم کلنگ‌زنی این بیمارستان محلی 21 بهمن ماه  برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: با احداث این مجموعه درمانی، بخش عمده‌ای از نیازهای ساکنین منطقه در حوزه بهداشت و درمان رفع می‌شود.

کاظمی بیان کرد: با توجه به اینکه ازندریان با 15 هزار جمعیت نیاز به یک مرکز درمانی مناسب دارد، درمانگاه شهر ازندریان و چارت آن جوابگوی نیاز ساکنان این شهر نیست .

وی خاطرنشان کرد: بعد از احداث در این بیمارستان محلی امکاناتی همچون آزمایشگاه، چند تخت بستری، رادیولوژیوی و... را داشته و  پزشک و پرستار در این مرکز درمانی مستقر خواهد شد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار