نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. بهمن 1397 - 20:39   |   کد مطلب: 26412
حداد عادل اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در جنگ اقتصادی ما را هدف قرار داده‌اند، بخش خصوصی باید همه توان خود را برای حفظ بنیه اقتصادی در کشور قرار دهد.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامعلی حداد عادل امروز در مراسم نکوداشت علاء میرمحمد صادقی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: بیش از ۴۰ سال است که میرمحمد صادقی را می‌شناسم و از کارها و اقدامات وی در مدرسه‌سازی اطلاع دارم. 

وی با اشاره به یک آیه از قرآن که در آن آمده است که روز قیامت روزی است که ما برای هر جماعتی یک الگو را حاضر می‌کنیم، گفت: در آن آیه آمده است که این پیامبر تو را به عنوان الگو معرفی می‌کنیم.

وی بیان داشت: به نظرم شهید چمران، الگویی است که خداوند در قیامت به امثال ما دانشگاهیان معرفی می‌کند، زیرا وی علی‌رغم اینکه دکترای فیزیک پلاسما داشته، عشق و ایمان به وطن او را به آمریکا و به جنوب لبنان کشاند و سپس در جنگ تحمیلی حضور یافت. 

حداد عادل با بیان اینکه نمی‌خواهم مقام عصمت برای حاج آقا میرمحمد صادقی قائل شود و این مقام را نمی‌خواهم برای هیچ کس دیگری قائل شود، ولی وی یک الگو برای همه بازرگانان و فعالان اقتصادی این کشور و نظام است.

وی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در جنگ اقتصادی ما را هدف قرار داده‌اند، بخش خصوصی باید همه توان خود را برای حفظ بنیه اقتصادی در کشور قرار دهد. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب اصل ۴۴ را برای بخش خصوصی تبیین کردند، دولت باید موانع را از سر راه بخش خصوصی بردارد و بر بخش خصوصی نظارت داشته باشد و میدان را به بخش خصوصی بسپارد.

وی با تأکید بر اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم، افزود: در سال ۳۲ هم جنگ اقتصادی به راه افتاد، البته آن موقع یک جنگ روزنامه‌ای هم وجود داشت که حالا جنگ رسانه‌ای فعلی ابعاد بسیار وسیع‌تری از جنگ روزنامه‌ای سال‌های ۳۱ و ۳۲ دارد.

حداد عادل با تأکید بر اینکه بخش خصوصی باید فعال اصلی بخش اقتصاد کشور باشد گفت: امروز بازرگانان کشور باید الگوی خود را بازرگانان و شخصیت‌هایی همچون میرمحمد صادقی قرار دهند که خودشان را برای کشور می‌دانند، نه اینکه کشور را برای خودشان.

وی اظهار داشت: آقای میرمحمد صادقی نشان داد که یک انقلابی است که توانسته در حوزه اقتصادی هم فعالیت کند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار