نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. اسفند 1397 - 20:39   |   کد مطلب: 26509
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان خبر داد‌
کسب رتبه یک بیمارستان غرضی ملایر در ارزیابی اعتباربخشی ‌
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان‌ از کسب رتبه یک بیمارستان غرضی ملایر در ارزیابی اعتباربخشی ‌در بین 22 بیمارستان استان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ علیرضا صفری صبح امروز در مراسم تکریم فرزندان شهدای مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان اظهار کرد: خوشبختانه هر سال شاهد اتفاقات خوبی در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هستیم که امسال نیز این اتفاقات شاخص بوده است.

وی با بیان اینکه در اعتباربخشی بیمارستان‌ها قبلاً بیمارستان غرضی رتبه ۵۷ و آتیه رتبه 42 را در بین ۷۰ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی داشت گفت: امسال بیمارستان آتیه به عنوان بیمارستان نخست کشور با اختلاف بسیار زیاد نسبت به بقیه و در بین چهار بیمارستان برتر کشور بیمارستان غرضی با اختلاف 10 امتیاز رتبه چهارم را بدست آورد که این نشان می‌دهد تلاش‌های زیادی در این حوزه صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان‌ خاطرنشان کرد: در حوزه اعتباربخشی امسال اتفاق جالبی رخ داد و بیمارستان غرضی با امتیاز 87.9 نخستین بیمارستان و بعد بیمارستان آتیه به عنوان بیمارستان دوم در بین ۲۲ بیمارستان استان شناخته شدند.

وی با تاکید بر اینکه در تمام مسائل کیفی مدیریت درمان تامین اجتماعی در بین مدیریت درمان‌های کشور مقام دارد و چه در استان و چه در سازمان تامین اجتماعی حساب ویژه‌ای برای ما باز شده است افزود: اخیراً سازمان تامین اجتماعی از هفت مدیریت درمان تامین اجتماعی کشور تقدیر کرد که مدیریت درمان استان نیز در حوزه مسائل مختلف نظیر تجهیزات IT تلاش  مورد تقدیر واقع شد.

صفری با بیان اینکه نگاه استانداری همدان به عنوان بالاترین مقام نظارتی به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بسیار خوب است اما جای کار نیز وجود دارد گفت: با وجود مشکلات اعتباری و پرداخت‌ها حقوق و مزایای پرسنل به موقع پرداخت شده و تقریباً به روز هستیم.

وی با اشاره به درخواست استخدام یکی از نیروهای قراردادی بیمارستان غرضی ملایر که سه سال است در این مرکز فعالیت دارد بیان کرد: تمام گروه‌های پزشکی وقتی بدون آزمون جذب سازمان تامین اجتماعی می‌شوند به صورت قراردادی و ساعتی فعالیت دارند که معمولاً بعد از چندین سال با فراخوانی که داده می‌شود برای آنها آزمون برگزار شد تا تبدیل وضعیت شوند و استخدامی صورت گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان‌ با بیان اینکه نگرانی در این زمینه نیست و این به معنای امکان جدا شدن از مجموعه نخواهد بود در ادامه با اشاره به بالا بودن حجم کار نیروها ادامه داد: قبول دارم حجم کار بالاست و تمام تلاش بر دوش حدود یک هزار و 200 نیروی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان است و این مجموعه لایق بهترین‌هاست.

وی با تاکید به اینکه شرایط کار پرستاران بیمارستان آتیه بهتر از بیمارستان غرضی است افزود: با جذب نیروهای جدید در سال جاری سال آینده وضعیت در مجموعه مدیریت درمان بهتر خواهد شد.

صفری با اشاره به درخواست موافقت بر انتقالی یکی از نیروها به دلیل مشکلات خانوادگی گفت: موضوع انتقالی شرایط خاصی نظیر جایگزینی برای نیرو را می‌طلبد و به دلیل کمبود نیروها این کار آسان نیست. 

وی با اشاره به بازسازی زایشگاه بیمارستان آتیه که باعث افزایش مراجعات شده است گفت: با ارائه خدمات مطلوب آمار زایمان‌های بیمارستان آتیه نسبت به بیمارستان فاطمیه همدان بالاست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان‌ خطاب به فرزندان شهدای مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان گفت: ما فرزندان شهدا باید انسانی کامل باشیم و بتوانیم در شرایط سخت بهترین عملکرد را در خدمت به جامعه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پدران ما برای خود راه شهادت را برگزیدند و ما نیز باید برای خود راهی را انتخاب کنیم که توشه خوبی برای آخرت داشته باشیم افزود: در انجام کارها حواس‌ها به اعتبار پدران شهید باشد و اگر کوتاهی در ارائه خدمات باشد از فرد دیگر به راحتی پذیرفته می‌شود تا اینکه فرزند شهید باشد.

معاون مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان نیز با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به مدیریت درمان استان نگاه ویژه‌ای داشته و این در اجرای اقدامات مختلف نمود دارد اظهار کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در اجرای برخی برنامه های پایلوت کشوری است.

حسن عروتی با اشاره به اینکه همدان استان پایلوت بازسازی اورژانس بیمارستانی در سازمان تامین اجتماعی شناخته شده است گفت: نحوه ارتقای هتلینگ بیمارستانی نیز مورد توجه بسیاری از استان‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سامانه رسیدگی قصورات پزشکی به صورت پایلوت در همدان اجرا می‌شود گفت: کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌هایی پرستاری، اعتباربخشی و... از افتخارات استان است.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر نیز با بیان اینکه دیدگاه مدیر درمان تامین اجتماعی همدان تیزبینانه است و این باعث شده تمام اقدامات به نفع مجموعه باشد اظهار کرد: اگر ساختار فیزیکی و فرایندی مراکز درمانی در حد اعلاء باشد، رضایتمندی بالایی را در بین بیماران ایجاد خواهد شد.

محمدرضا توکلی با بیان اینکه بیمارستان غرضی ملایر در اعتباربخشی بیمارستانی سه سال در رتبه عالی پیش رفته و امیدواریم گوی سبقت را در کشور بگیرد گفت: این بیمارستان امسال در ارزیابی اعتبار بخشی رتبه یک را در استان بدست آورد.

در این جلسه درخواست شد که پرسنل داروخانه و روز داروساز بیشتر دیده شوند، اطلاع رسانی بیشتری در حوزه دستورالعمل‌ها باشد و کمبود نیروی پرستار نیز جبران شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان‌ امسال در جشنواره شهید رجائی به نیابت از مجموعه سازمان تامین اجتماعی مورد تقدیر واقع شده است.

در پایان مراسم از ۳۶ فرزند شهید سازمان تامین اجتماعی همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار