فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

19. فروردين 1398 - 8:45   |   کد مطلب: 26546
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: بارندگی و سیلاب های اخیر حدود 20 میلیارد ریال به حوزه راه های ارتباطی این شهرستان خسارت وارد کرد که این رقم غیر از حوزه راه های روستایی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید اسماعیل صفوی زاده در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بر اثر بارندگی و سیلاب های اخیر به بیش از 40 دهنه پل در این شهرستان خسارت عمده وارد شد.
وی افزود: سیلاب ها همچنین به حدود یکصد کیلومتر از راه های روستایی ملایر خسارت زد که برای مرمت و بازسازی آنها به اعتباری حدود 20 تا 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر ادامه داد: بسیاری از محورهای ارتباطی اصلی ملایر در اثر بارندگی و ترددهای فراوان صدمه دیده اند که تا زمان تخصیص اعتبارات لازم، لکه گیری این محورها انجام می شود.
صفوی زاده بیان کرد: از روز گذشته کار لگه گیری در محور ملایر به همدان انجام شد و به دلیل تداوم بارش ها، لکه گیری محور ملایر به اراک هنوز اجرا نشده است.
وی ادامه داد: به دلیل رانش زمین در گردنه آبدر، محور ملایر، آورزمان به نهاوند، در روزهای گذشته مسدود شد که تمامی اقدامات ایمنی در این محور انجام شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: در همین راستا تراشنه برداری، شانه سازی، زیرسازی و آسفالت گردنه آبدر انجام و به اتمام رسیده است و امروز این محور بازگشایی می شود.
صفوی زاده با بیان اینکه هم اکنون راه مسدودی در این شهرستان نداریم اظهار داشت: بسیاری از راههای روستایی ملایر بر اثر بارندگی و سیلاب آسیب دیدند که بیشتر این خسارت ها به خاطر مشکلات داخل روستاها است و در این زمینه بنیاد مسکن وارد عمل شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار