نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. فروردين 1398 - 19:02   |   کد مطلب: 26563
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از تلاش نمایندگان ملایر برای راه اندازی مجدد شرکت کیان کرد خبر داد و گفت: این پیگیری ها توسط از زمانی که شرکت کیان کرد غیرفعال شد، تاکنون ادامه دارد و جلسات مستمری نیز با اعضای هیئت مدیره این شرکت تشکیل شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: در پی مکاتبات و سفر جهانگیری به شهرستان ملایر این پیگیری ها به نتیجه رسیده و معاون اول رئیس جمهور هم قول مساعد داد تا توسط سرمایه‌گذار این شرکت، کارخانه کیان کرد ملایر مجددا راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه به تازگی و در این راستا نیز قراردادهای همکاری با برخی شرکت های لاستیک سازی و وابسته منعقد شده است، اظهارکرد: اگر موانع برطرف شود این شرکت مجددا راه اندازی شده و به چرخه تولید باز می گردد.

رونق تولید کشور؛ در گرو مبارزه جدی با قاچاق

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه  در این باره با اشاره به نامگذاری امسل تحت عنوان "رونق تولید" توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: رونق تولید کشور در گرو مبارزه جدی با قاچاق، توسعه صادرات و حمایت از تولیدکنندگان است و دولت باید از مدیران انقلابی در راستای حل مشکلات مردم استفاده کند.

آزادیخواه با بیان اینکه قاچاق در کشور منجر به تشکیل مافیا می شود، گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان درگیر حل مشکلات خود با بانک ها هستند، از سوی دیگر برجام از توسعه صادرات کشور جلوگیری کرد.

نماینده ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت در خصوص رفع مشکلات مناطق سیل زده استان همدان تسریع کند، گفت: بحران سیلاب و بارندگی در ملایر به خوبی مدیریت شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بارندگی های اخیر به اندازه یک سال بود، با حضور جهادی و بسیجی، بحران بارندگی و سیلاب های حادثه خیز در این شهرستان مدیریت شد که جای تقدیر دارد.

آزادیخواه افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران، فرماندار ویژه و امام جمعه ملایر، شهردار و معاونین، بخشداران،گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی (ع)، سپاه ناحیه ملایر، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای امدادی هلال احمر، آتش نشانی، فوریت های پزشکی، رسانه ها و تمامی عوامل اجرایی این شهرستان برای مدیریت بحران به خوبی پای کار بودند.

وی با بیان اینکه بحران نوروز امسال شدیدتر از سال ۹۵ بود، به دلیل وجود وفاق و همراهی مردم با مسئولین و ستاد بحران، ما کمترین آسیب را داشتیم و این قابل تحسین است و متاسفانه چند مورد فوتی نیز به خاطر بی احتیاطی بود که موجب ناراحتی همگان شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار