نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. فروردين 1398 - 18:26   |   کد مطلب: 26589
کارگاه تولید و بسته بندی البسته ورزشی به همت سازمانهای مردم نهاد با حضور مدیر کل ورزش و‌جوانان استان همدان و اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ محسن جهانشیر درمراسم افتتاح سومین کارگاه  تولید و بسته بندی البسه ورزشی در شهرستان ملایر با همت سازمان‌های مردم نهاد، با اشاره به اینکه جوانان نقش اثرگذاری درموفقیت‌های کشور داشته اند اظهار داشت: هر کجا به ‌جوانان اعتماد شده شاهد پیشرفت و توسعه همه ‌جانبه کشوربوده‌ایم.

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های بزرگ کشور هستند که اگر از آن‌ها به خوبی استفاده نشود متضرر خواهیم شدابراز کرد: نسل جوان ، نخبه و تحصیل کرده جامعه فرصت و ظرفیتی عظیم برای ایجاد جهش در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است .

جهانشیر با تأکید بر اینکه باید از توان و ظرفیت  فکری سرشار جوانان در پیشبرد امور اجرایی جامعه نهایت بهره‌گیری را داشته باشیم گفت: جوانان ما در زمینه  توسعه و پیشرفت کشور نقش‌های اثر‌گذاری دارند و این وظیفه مامسئولان است که بتوانیم این نقش‌ها را پررنگ‌تر کرده و از ظرفیت و استعداد جوانان حداکثر استفاده را ببریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ضروریست در برنامه‌ریزی‌های خود به جوانان با جدیت بیشتری توجه کنیم بر لزوم استفاده دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت تشکلهای مردم نهاد تأکید کرد و افزود: به وضوح دیده شده که هرکجا امور را به  مردم و جوانان واگذار کردیم کارها به خوبی پیش ‌رفته و موفقیتها چشمگیر بوده است.

وی افزود:معتقدم  با سپردن مدیریت اجرایی امور جامعه به دست جوانان هم مشکل بیکاری حل می‌شود و هم کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره به سمت پیشرفت و توسعه رهنمون می‌شود.

مدیر اجرایی کارگاه تولیدی پوشاک ورزشی با بیان اینکه راه‌اندازی این کارگاه در راستای ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار بوده  افزود: این کارگاه قادر به تولید سالیانه 6 هزاردست البسه ورزشی می‌باشد که  با راه‌اندازی فازهای بعدی قطعا این میزان تولید افزایش خواهد یافت.

مجید قاسمی با اشاره به اینکه از مجموع 350 میلیون تومان اعتبار هزینه شده برای راه‌اندازی این کارگاه یکصد میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی است ابرازکرد: از این مبلغ 80 میلیون تومان  برای خرید تجهیزات و 20 میلیون تومان نیز برای خرید مواد اولیه هزینه شده است.

وی  با بیان اینکه در صدد هستیم فازدوم این کارگاه را در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان ملایر با استفاده از توان  زنان سرپرست خانوار راه‌اندازی کنیم  خواستار حمایت بیشتر استان برای توسعه کارگاه‌های تولیدی البسه ورزشی درشهرستان شد.

دبیر مؤسسه مردم نهاد«طرح ماندگار» و مدیراجرایی این‌گارگاه  نیز  با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید ابرازکرد: تولیدات این کارگاه از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار بوده و مهمترین هدف این مؤسسه درگام‌های  بعدی افزایش  تولیدات به منظور رونق بازار است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار