نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1398 - 16:59   |   کد مطلب: 26682
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دستوری که امروز رئیس جمهور مبنی بر لغو برخی تعهداتی که ایران در برجام داده یک راه منطقی است و کار رئیس جمهور قابل دفاع است.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به سخنان رئیس جمهور درباره توقف اجرای برخی تعهدات برجام توسط ایران اظهار داشت: آمریکا یک سال است که از برجام خارج شده است و در این یک سال جمهوری اسلامی ایران که قبلا ثابت کرده بود اهل مذاکره است و به خاطر تعهداتی که داده بود از برجام خارج نشد.
وی افزود:پس از خروج آمریکا از برجام  امید بود که اتحادیه اروپا که رکن بعدی طرف برجام بود به تعهدات عمل کند و راه برجام ادامه پیدا کند و امید ایران مسیر بدون آمریکا بود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به عدم اقدامی از طرف اروپایی ها برای اثبات اجرای برجام  بیان کرد: اروپا اقدامی انجام نداد که دنیا بفهمد اروپا بدون آمریکا هم استقلال دارد و اما همه نگاه های اروپا هم به آمریکا بود و عملا کار برجام متوقف شده  بود.
وی گفت: دستوری که امروز رئیس جمهور مبنی بر لغو برخی تعهداتی که ایران در برجام داده یک راه منطقی است و کار رئیس جمهور قابل دفاع است.
حجت اسلام آزادی خواه با اشاره به فروش اورانیوم و آب سنگین توسط ایران بر اساس تهعدات برجام گفت: وقتی مشاهده می شود که طرف مقابل تعهدات خود را انجام نمی دهد و از برجام یک طرفه چیزی برای مردم ایران اسلامی حاصل نشده و این اقدام متقابل  باید انجام می شد و اقدام امروز رئیس جمهور ایران قابل تقدیر است.
وی تاکید کرد: اقدام امروز دولت که با تصمیمات شوارای عالی امنیت ملی بوده باید زودتر از اینها انجام می شد واگر با تدبیر اگر جلو برود و از ظرفیت کشورهای همسایه برای صادرات نفت و محصولات غیر نفتی اگر استفاده کنیم از شرایط کنونی خارج می شویم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای  اسلامی گفت: اقدام متقابل ما حتما مورد هجمه اتحادیه اروپا قرار گرفته و انها به دنبال این بوده که به دنیا القا کنند که ایران از برجام خارج شده است.
وی افزود: ما باید ثابت کنیم که خروجمان از برجام یک طرفه نبوده و خروج از برجام به دلیل عدم پایبندی آنان به تعهدات برجام بوده است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار