نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. ارديبهشت 1398 - 19:49   |   کد مطلب: 26742
با حکم وزیر کشور قدرت اله ولدی به عنوان فرماندار جدید ملایر منصوب شد و از زحمات باب الله فتحی تقدیر شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ آیین تودیع و معارفه فرماندار ملایر با حضور استاندار همدان و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر فرمانداری ملایر برگزار شد.
امام جمعه ملایر در این آیین با گرامی داشت ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کشور ما دارای حکومت جمهوری اسلامی است و برای اسلامیت باید بیشتر فکر شود، چرا که آنگونه که شایسته است عمل نشده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری با تاکید بر مشخص شدن ساز و کار مشخص برای شغل های سخت بیان کرد: نباید در ایام ماه مبارک رمضان شاهد روزه خواری علنی باشیم.
وی گفت: حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود و این امر بر همه واجب است و باید اقداماتی انجام شود که مردم به گرفتن روزه تشویق شوند.
امام جمعه ملایر تاکید کرد: بنده خوب خدا باید از گناه بترسد و اگر یک گناه شایع شود دامن همه را فرا می گیرد، جامعه ما اسلامی است و مسئولین باید تدابیری برای مسائل دینی داشته باشند.
وی با اشاره به اقدامات باب الله فتحی در مدت تصدی گری فرمانداری ملایر بیان کرد: آقای فتحی قولا و عملا نشان دادند که فرماندار 300 هزار نفر بودند.
فرماندار سابق ملایر نیز در این آیین با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در طی مدت 300 روزه فرمانداری شهرستان ملایر بیان کرد: وضعیت کنونی کشور با توجه به تحریم های ظالمانه و تحمیلی به مردم ایران اسلامی سخت بوده و شرایط اقتصادی دچار مشکل است.
باب الله فتحی گفت: در مدت فرمانداری ملایر با وحدت و همدلی مسئولین و مدیران شهرستان اقدامات مختلفی انجام شد که از جمله مهمترین آنها می توان به ثبت جهانی انگور ملایر به عنوان پنجاه و سومین میراث جهانی کشاورزی در فائو اشاره کرد.
وی جذب 42 میلیارد تومان اعتبارات از صندوق توسعه ملی را یکی دیگر از اقدامات در این مدت بیان کرد و گفت: هنگام آغاز فرمانداری ملایر وضعیت خوبی در جذب این اعتبارات نداشته و در رتبه انتهایی شهرستان های استان قرار داشت که با همدلی و همراهی مسئولین توانستیم شهرستان را به صدر استان در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی برسانیم.
فرماندار سابق ملایر ایجاد 2 هزار و 400 اشتغال جدید و ثبت در سامانه رصد، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از 700 میلیارد تومان پروژه در ایام دهه فجر و هفته دولت، حضور معاون اول رئیس جمهور و مسئولین کشوری در شهرستان را از دیگر اقدامات بیان کرد.
وی به برگزاری دومین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر و حضور بیش از 60 هزار مهمان در شهر ملایر اشاره و بیان کرد: در مدت این 10 ماه بیش از 57 یادواره شهدا در شهرستان ملایر برگزار شد.
فتحی گفت: برگزاری 13 کنسرت و جشن مردمی، ایجاد نظم و امنیت در شهرستانو اقدامات مؤثر در مدیریت بحران و سیلاب های ابتدای سال 98 از دیگر اقدامات انجام شده در طی مدت 300 روز فرمانداری در شهرستان ملایر است.
فرماندار جدید ملایر نیز وحدت و همراهی همه مدیران را مهمترین ملاک در پیشبرد اهداف شهرستان در آینده دانست و بیان کرد: مهمترین اصلی که باید به آن توجه شود افزایش سرانه درآمدی مردم است.
قدرت الله ولدی گفت: دولت آقای روحانی دولت عقلانیت و اعتدال است و برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف دولت و کمک به مردم نیاز به همفکری همه گروه ها به دور از جنجال های سیاسی است چرا سهم ملایر بیش از اینها است.
وی گفت: امید است با تلاش و عملکرد مثبت بتوانیم حق مردم را ادا کرده و توسعه پایدار با حضور همه محقق شود.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار